![]() |
Di Rupo moet nu koekjes van eigen deeg eten.
Citaat:
Wat zou onze premier kunnen doen als het weer mis loopt? De truck met de koning? Die is volgens mij allang achterhaald door iedereen. En hij voelt de hete adem van Europa achter hem aanzitten. Bovendien zit de stekker van de regering losser dan ooit, dus moet hij het zééér voorzichtig aanpakken voordat er iemand uit woede de deur dicht smijt. Het word de komende maanden nog lachen geblazen met deze bende. Ze zijn nog niet aan de nieuw aardappelen.:lol: |
Citaat:
Alleen ben ik het niet met je eens dat de stekker van de regering losser zit dan ooit : Open-VLD mag zich er dan stilaan wel bewust van worden dat ze overgeleverd zijn aan de grillen van de PS, ze zijn nog veel banger van nieuwe verkiezingen. Ze hebben hun kiespubliek op bijna alle vlakken in de kou laten staan, wat hen sowieso een pak stemmen zou kosten. Zij rekenen er op dat binnen een dikke 2 jaar de kiezer hun verraad zal vergeten zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
geen nieuwe verkiezingen, zet dat uit uw hoofd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp echt niet wat er te lachen valt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dit enkel om hun bestaansrecht in stand te houden en België op te zadelen met "7 regeringen" en hun administraties. Die de belastingbetaler moet onderhouden. Postjes pakkers vind je overal. Integere politici die echt de belangen van de bevolking dienen, zijn niet meer te vinden. Ze geraken in geen enkele partij nog op een verkiesbare plaats. Wie dat nu nog niet inziet is stekeblind. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Bwa, nog wat extra belastingen op bedrijfswagens, woningen en vermogen en ze kunnen er weer een aantal maanden tegen. Totdat die maatregelen uiteraard ook de economie smoren en er dus nogmaals bijkomende maatregelen moeten komen om het niet voorziene negatieve effect tegen te gaan, enz., enz.
Het eindpunt is dat we met zijn allen voor niets moeten gaan werken. Ik ga dat laatste toch aan anderen overlaten :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be