![]() |
http://dump.spetsnaz.be/verhaaltje/
Zelfde systeem als de topic verhaaltje maar dan iets overzichtelijker. Bovendien is er ook een gegeven onderwerp. Je kan dezelfde login als met de verkiezingsvoorspeller gebruiken. Dit verhaaltje zal gaan over een fictieve Vlaamse onafhankelijkheid (zéér hypothetisch dus). Om het verhaaltje toch wat te sturen, zal ik hier de hoofdstukken schetsen, zodat er wat lijn in het verhaal zit. Het is niet mijn bedoeling om de Bubbers of zo te bruskeren. Ik hoop gewoon dat ze sportief tegendraads meewerken ;). Het verhaal begint dus bij de verkiezingsuitslag van vorige zondag. Hoofdstuk 1: 13 juni 2004 en gevolgen Hoofdstuk 2: De communautaire spanningen lopen op Hoofdstuk 3: Pre-revolutionaire sfeer Hoofdstuk 4: Laatste stuiptrekkingen van het Belgisch regime Hoofdstuk 5: De breuk Hoofdstuk 6: De eindsituatie Het gaat dus over de politieke actualiteit in ons land maar uiteraard kun je mensen van het forum erbij betrekken. Vergeet dus nooit de verhaallijn en zorg ervoor dat de zinsbouw klopt en zo! |
Heel interessant!
|
Komaan, nog wat volk :)
Er zijn er al vijf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mmm
|
voor de duidelijkheid: Flandria is een groenten en fruitmerk :wink:
![]() |
Citaat:
|
coda????
|
Het niveau begint een beetje te zakken nu ;).
Misschien terug over politiek bij het verhaaltje ? :) |
Citaat:
|
laat me in hoofstuk 3 of 4 verhuizen ?
|
Citaat:
je kan je eigen lot natuurlijk wel meebepalen he ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Groen & Geel, probeer wel de dt-fouten tot een minimum te beperken he ;)
|
Citaat:
|
En het parlement kan ook het Vlaams Blok niet ontbinden denk ik ;)
(doe je niet mee, Antoon ?) |
Spetsnaz, is het de bedoeling om een woord of een zin toe te voegen?
|
Citaat:
dus kleine woordjes of één groot woord. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be