![]() |
Heb me laten vertellen dat het blok morgen of overmorgen een beslissing gaat nemen ivm Verreyken ?
Wordt het erop of eronder ? 8) |
Persoonlijk vind ik dar Verreycken best uitzichzelf een stap opzij zet of dat de partij hem daar toe verpicht.
Dit zolang tot deze privézaak volledig is uitgeklaart. De aasgieren die dit 'lijk' al van ver liggen te beloeren, zullen er een zodanige wrak van maken, tot ze kunnen dansen op de beenderen die ervan overblijven. Dat "plezier" zou ik hen niet gunnen. |
Ik vind dat ze hem partijvoorzitter moeten maken.
|
Citaat:
:roll: |
onschuldig tot het tegendeel bewezen is, zou ik zo zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laatst is er een moordenaar vrijgesroken, in een echtelijke zaak. |
Citaat:
Blokkers hebben dus echt geen gevoel voor humor hé. |
Citaat:
Nog nooit opgemerkt hoe weinig blokkers er op K&K zitten? Kistal is mss wel de enige ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Seffens ontdekken ze nog dat er meer subforums zijn dan 'politiek binnenland'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach zo, nu begin ik te bergrijpen waar men naar toe wil. Een gewone??? man mag zijn vrouw vermoorden en een Vlaams Blokker mag ze niet eens een pak rammel geven. Politiek getinte rechters nietwaar?
Persoonlijk ben ik van mening dat wat Rob Verreycken betreft het een privé-zaak is. Toch is hij niet echt een lichtend voorbeeld in de gezinspartij en doet hij er inderdaad beter aan zich terug te trekken. Enige zelfbeheersing is wel het minste wat je kunt verwachten van een politicus hé. Z'n bijnaam zal ook wel niet volledig uit de lucht gegrepen zijn zeker? Enja, Vermassen. Ik ben al heel blij dat hij die Dutroux niet verdedigd heeft of die had inmiddels ook weer vrij rondgelopen. Onweerstaanbare drang, weet je wel? :roll: :( |
Citaat:
Neruda probeert weeral eens iedereen voor te zijn... loop u zelf eens voorbij. |
Citaat:
Kom nu niet met uw schijnheilige theoriën... |
Citaat:
het is van dan af dat de emotionele rol van de jury in opspraak gekomen is. vermassen is trouwens een uitstekend advocaat, ook in gewone zaken. |
Ze hebben het gevonden. Hij stapt uit de partij, maar blijft in het parlement, als onafhankelijke. Een oplossing waar Verreycken uiteraard geen last van heeft. Bovendien zal hij 'nauw samenwerken met de Vlaams Blok-fractie'. Voor Verreycken verandert er dus voorlopig helemaal niets.
Citaat:
|
Het gaat nog maar eens over de Blokker onder de Blokkers.
Dit kan dan ook niet anders dan van de Neruda onder de Neruda's komen. Zo te zien kan die knul niet leven zonder de extreemsten onder de Blokkers. Sommigen (zoals de Piano en filosoof) hebben er zelfs een 'normaal' leven aan te danken, vrees ik. Ze geraken immers overduidelijk op geen enkele andere wijze de frustraties kwijt waar ze mee zitten. Zelfs niet bij hun machtige, politiek correcte medestanders. Wie weet zouden ze hun eigen vrouw ook graag eens een toffe toek verkopen. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be