![]() |
Is regering Elio Di Rupo I goed bezig of niet ?
Is regering Di Rupo I goed bezig of niet ?
|
Zeer slecht bezig is een understatement
|
ik heb nu op 'zeer slecht' geklikt, maar eigenlijk is dat afhankelijk van het punt waar je de zaak bekijkt.
Voor de n-va is hij zeer goed bezig: horden kiezers worden onze richting uitgeduwd. Voor de vlaming is hij zeer slecht bezig. Vanuit europees standpunt ook. Voor de ps is hij goed bezig, voor.... hangt er dus wat vanaf hoe je het bekijkt |
Hangt van je standpunt af.
DiRupo I moet afrekenen met de lijken in de kast van Verafstoot. En dat kan die niet zonder zijn achterban zwaar te belasten. Dus zijn de opties lastig. 1) De lijken in de kast te laten zitten. 2) De zure appel bijten. 3) De doek in de ring gooien 1) Gaat niet lukken, de ecomonische situatie is zodanig dat deze lijken ferm aan't rotten en opzwellen zijn. De kast staat op springen, de deur is al gebarsten en de sponningen aan't begeven. 2) Politieke, misschien zelfs fysieke zelfmoord. Een tussenoplossing is een Cools doen. 3) En niet meer in de pot mogen grabbelen? Dat gelooft geen kip. Dus wat gaan we zien. 4 jaar lang gezeik en gezever, wat spelen in de marge , in de hoop dat het paard toch gaat zingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb op zéér slecht gedrukt. De vakbonden en de brandweermannen staan op springen, elke week valt er wel eens een lijkje uit de kast en we zijn nog maar 2 maanden bezig. Ik zie deze regering de eindstreep niet halen. Of ze moeten zich nog zwaar gaan herpakken.
|
|
ik vind di rupo een toffe pee!
trolololo! :lol: |
ik vind di rupo een toffe pee!
trolololo! :lol: |
Citaat:
Je moet het dus niet bekijken in het kader van partijbelangen. |
Citaat:
|
ik mag nog niet stemmen in deze poll, ik ben nog te nieuw. anders zou ik stemmen voor 'geen mening'
trololo |
Citaat:
Citaat:
|
Als je van plan bent de grondwet te verkrachten, dan ben je echt niet goed bezig.
|
Rarara wie heeft er op "zéér goed bezig" gestemd?:lol:
Het oosten!:cheer: |
trolololo!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be