![]() |
Enquêtes versus 'minder dan 100 postings'
Dag moderatie.
Wie minder dan 100 postings heeft geplaatst kan geen enquêtes plaatsen. Ik stel vast dat dit principe iet of wat is achterhaald. Ik begrijp dat studenten ( en ook anderen) in dit forum een doelpubliek vinden. Waarom zouden dan ook de toekomstige wetenschappers eerst een honderdtal postings moeten plaatsen ? Rudy |
Citaat:
Ge kunt eventueel overwegen om het aantal te laten zakken naar een 20-tal of zo. |
Citaat:
Het is maar een idee. Zich focussen op een aantal postings heeft volgens mij totaal geen zin. Je zou - bij manier van spreken - x aantal letters kunnen posten in k&k. Dit kan toch de bedoeling niet zijn. |
Deze draad past totaal niet binnen "suggesties en mededelingen" naar de moderatie toe.
Kan deze draad worden verwijderd aub ? |
Citaat:
Zonder limiet niet. Ik dacht dat de instelling van die beperking forum-wide is, dus ik denk niet dat ge dat kunt opheffen voor een bepaald subforum. |
Citaat:
Mijn punt is. Zoals het nu is heb je een 100-tal postings nodig om te mogen deelnemen aan een enquête. Of toch alleszins om er eentje te mogen opstarten. Ik vind dit nogal zielig. Om de eenvoudige reden dan niet om het even wie zin heeft deel te nemen aan een politics-debat maar toch statistisch informatie wilt inwinnen. Moest 'k nu student zijn, dan zou 'k met het huidig beleid niet echt content zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onderstaande reactie bevat de reden van ons beleid inzake minimumpostings. Pontifex. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be