Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Enquêtes versus 'minder dan 100 postings' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=167690)

Rudy 14 februari 2012 15:18

Enquêtes versus 'minder dan 100 postings'

Dag moderatie.

Wie minder dan 100 postings heeft geplaatst kan geen enquêtes plaatsen.

Ik stel vast dat dit principe iet of wat is achterhaald.

Ik begrijp dat studenten ( en ook anderen) in dit forum een doelpubliek vinden. Waarom zouden dan ook de toekomstige wetenschappers eerst een honderdtal postings moeten plaatsen ?

Rudy

Alboreto 14 februari 2012 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5987108)
Dag moderatie.

Ik begrijp dat studenten ( en ook anderen) in dit forum een doelpubliek vinden. Waarom zouden dan ook de toekomstige wetenschappers eerst een honderdtal postings moeten plaatsen ?

Rudy

De redenering er achter is te vermijden dat iemand een aantal nicks aanmaakt om de enquête te vervalsen.

Ge kunt eventueel overwegen om het aantal te laten zakken naar een 20-tal of zo.

Rudy 14 februari 2012 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5987434)
De redenering er achter is te vermijden dat iemand een aantal nicks aanmaakt om de enquête te vervalsen.

Ge kunt eventueel overwegen om het aantal te laten zakken naar een 20-tal of zo.

Alberto. Zou een specifiek subforum hiervoor niet beter zijn. Toch zeker voor kersverse studenten.
Het is maar een idee.
Zich focussen op een aantal postings heeft volgens mij totaal geen zin. Je zou - bij manier van spreken - x aantal letters kunnen posten in k&k. Dit kan toch de bedoeling niet zijn.

Raf 14 februari 2012 19:32

Deze draad past totaal niet binnen "suggesties en mededelingen" naar de moderatie toe.
Kan deze draad worden verwijderd aub ?

Alboreto 14 februari 2012 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5987491)
Zich focussen op een aantal postings heeft volgens mij totaal geen zin. Je zou - bij manier van spreken - x aantal letters kunnen posten in k&k. Dit kan toch de bedoeling niet zijn.

Zo een valse account valt dan direct op en kan verwijderd worden.
Zonder limiet niet.

Ik dacht dat de instelling van die beperking forum-wide is, dus ik denk niet dat ge dat kunt opheffen voor een bepaald subforum.

Rudy 14 februari 2012 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5987592)
Zo een valse account valt dan direct op en kan verwijderd worden.
Zonder limiet niet.

Ik dacht dat de instelling van die beperking forum-wide is, dus ik denk niet dat ge dat kunt opheffen voor een bepaald subforum.

Goed ja. Je kan gelijk hebben.
Mijn punt is. Zoals het nu is heb je een 100-tal postings nodig om te mogen deelnemen aan een enquête. Of toch alleszins om er eentje te mogen opstarten. Ik vind dit nogal zielig. Om de eenvoudige reden dan niet om het even wie zin heeft deel te nemen aan een politics-debat maar toch statistisch informatie wilt inwinnen. Moest 'k nu student zijn, dan zou 'k met het huidig beleid niet echt content zijn.

Alboreto 15 februari 2012 07:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5987609)
Mijn punt is. Zoals het nu is heb je een 100-tal postings nodig om te mogen deelnemen aan een enquête. Of toch alleszins om er eentje te mogen opstarten. Ik vind dit nogal zielig. Om de eenvoudige reden dan niet om het even wie zin heeft deel te nemen aan een politics-debat maar toch statistisch informatie wilt inwinnen. Moest 'k nu student zijn, dan zou 'k met het huidig beleid niet echt content zijn.

Je hebt een punt hoor, maar het huidig beleid moedigt debatten nu ook niet echt aan hé (buiten enkele geïsoleerde pogingen van de mods).

Txiki 15 februari 2012 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5987609)

Een student die statistisch materiaal komt zoeken op een forum, is zeer slecht bezig.

Pontifex 16 februari 2012 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5987108)
Dag moderatie.

Rudy

Beste,

Onderstaande reactie bevat de reden van ons beleid inzake minimumpostings.

Pontifex.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5987434)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be