![]() |
Geen derde net en Geen kindpremie
Citaat:
Citaat:
Wie is er wel te vinden voor die dingen? Ik zou er nog aan toevoegen "geen energiebedrijf". 'T geld is op mannekes... Juist vandaag komt uit: Citaat:
Citaat:
|
Griekse problemen op lokaal niveau... en 't wordt erg stil op dit forum.
|
Waarom zou er eigenlijk een derde VRT net nodig zijn?
Eentje lijkt me al meer dan genoeg (idem voor radio). |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder hoop ik samen met u dat ze evenzo over denken bij de regering. Citaat:
Ben jij van plan elke patrimoniumvennootschap op die manier aan te pakken? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ipTV on demand is de toekomst. HBO en Netflix hier, meer moet dat niet zijn. Niks wachten op local releases met ettelijke maanden/jaren vertraging, niks betalen voor uber-rommel die je toch nooit kijkt, geen last van reclameblokken, gewoon kijken wat je wil, wanneer je het wil. |
Citaat:
|
Het achterwege laten van die kindpremie en het derde VRT net is vanzelfsprekend. Bij de VRT is volgens mij nog wel meer ruimte voor besparing. MNM mag ook opgedoekd worden.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'k Vind het persoonlijk zelfs geen taak van de overheid om een eigen tv/radio-station te hebben, maar bon, los daarvan kan je wel meer besparen. Er is geen nood aan twee VRT-kanalen. Dat kan je gerust reduceren naar 1 kanaal (dat de zoveelste herhaling van de Kampioenen dan moet wijken kan je bezwaarlijk een verlies noemen). Idem voor de radio-kanalen. Er is geen nood aan een radio 1, 2, StuBru, Klara en Donna/Mnm. Smijt die bandbreedtes gerust open voor andere aanbieders. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nu verder wat denk je van de andere voorstellen van VOKA? Citaat:
-weg met het energiebedrijf? (200 miljoen euro besparing) En als we toch bezig zijn ook de participatie binnen GIMV moet eruit. De beurs kan dit perfect overnemen. Vlaanderen heeft vet teveel wie dat blijft ontkennen is ziende blind. Vooral die inschrijving op de universiteit vind ik een zeer goed idee. |
Citaat:
En op de meeste dagen beginnen ze al te "lussen" na 23:00 uur. Op één+ en canvas+/ketnet+ > geen uitzendingen. En dan nog zagen voor een derde net? En hoe zou het zijn zonder Woestijnvis? Dat "fantastisch" programma en de geweldige humor van "Kiekens" als gezien? |
Citaat:
|
Citaat:
Veruit de grootste stijging - en nu goed voor ongeveer de helft van alle overheidsjobs - is de gezondheidssector. Daar zijn sinds 2000 128000 jobs bijgekomen. Nu is dat een domein waar zowel de Vlaamse als de Federale overheid een stuk van beheren, dus is het niet zo simpel om de ene of de andere overheid met de vinger te wijzen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be