![]() |
Wil je op 11 juli de vlaamse leeuw op onze vlaamse radio horen?
Als het antwoord ja is, teken dan de petitie op: http://www.vlaamse-leeuw.be/petitie.php U moet niet vlaams gezind, voor vlaamse onafhankelijheidk, blok of n-va stemmer hiervoor zijn. De bedoeling is dat de vlaming zijn volkslied leert kennen. Ik leerde dit pas enkele maanden geleden door het internet. De bedoeling is geen communotaire discusie houden, dit iniatief kan los van politiek. |
Ik heb getekend.
Maar dan moet de Brabançonne ook op 21/7 gespeeld worden. En ene keer is wel genoeg. |
Die spelen ze dan al.
Die spelen ze elke keer de koning op de radio komt. Dat is op zijn verjaardag, kerstmis, nieuwjaar en de belgische nationale feestdag Vlaams leeuw hoor ik nooit. Daarom dit iniatief |
Moet ik ook tekenen als ik het puur muzikaal gezien, alle politieke zaken buiten beschouwing gelaten, een enorm kutlied vind?
|
Citaat:
Uw volksaard verplicht het u. |
communautair is met au.
|
Citaat:
Hoe kinderachtig, teken dan gewoon niet! :roll: |
Nee, dank u. Geen Vlaamse Leeuw, geen Brabançonne, geen Chant des Wallons, geen Marseillaise, geen God Save The Queen, enz.......... Ik heb dat echt niet nodig. Maar bon, da's juist mijn mening.
|
Eigenlijk lang geleden dat ik de "Vlaamse Leeuw" nog heb gehoord! :)
Hoeveel krijg ik als ik teken? :wink: |
Al 7 mensen :)
Toch nog wat campagne nodig Ive ;) Post het misschien op het CD&V-forum. Heeft de N-VA geen eigen forum ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
fossiel-nationalist ;) |
Citaat:
Ik heb getekend, ook al zit ik die dag in Wallonië, veel zal ik er dus niet van horen... 8) 8) |
Enkel op voorwaarde dat die Vlaamse Leeuw daarna gevolgd wordt door de Internationale.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dju, nu wou ik speciaal voor u de plopdans opzetten, maar blijkbaar prefereer je de pizzdans! 8)
|
Ik luister toch geen radio, mijn MP3 speler is mij heilig! :lol:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be