Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Rob Verreycken stapt (even) uit het Vlaams Blok (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16778)

Jean Suys 21 juni 2004 11:18

Rob Verreycken stapt (even) uit het Vlaams Blok

Strategie propere handen bij het Vlaams Blok. Rob Verreycken verlaat in afwachting van zijn proces even zijn partij. Verreycken had zijn vrouw tijdens de verkiezingscampagne op straat in elkaar geslagen. Het Vlaams parlementslid neemt de beslissing omdat hij het imago van zijn partij niet wil schaden.

Rob Verreycken gaat nu als onafhankelijke zetelen in het Vlaams parlement. Zo is uit goede bron vernomen. Hij zal in het parlemant wel nauw samenwerken met de Vlaams Blok-fractie. Intussen wacht hij zijn proces af. Bij een gunstige uitspraak zal hij opnieuw bij het Vlaams Blok aansluiten. (belga)

tigerpants 21 juni 2004 11:21

Het kan er bij mij niet in dat die man nog 7.000 voorkeurstemmen heeft gehaald! Die heeft godverdikke zen vrouw op klaarlichte dag op straat in elkaar geslaan waar kineren bij stonden!!!

ERgens op het forum las ik een leuke vergelijking: Zet Dutroux op de lisjt van het Blok, en ze zouden er nog voor stemmen...

J

CONTRA 21 juni 2004 11:24

Daar kunnen alle traditionele partijen eens een voorbeeld van nemen, de Antwerpse politiekers frauderen en blijven na een bolwasing op hun plaats :evil:

Jean Suys 21 juni 2004 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tigerpants
Het kan er bij mij niet in dat die man nog 7.000 voorkeurstemmen heeft gehaald! Die heeft godverdikke zen vrouw op klaarlichte dag op straat in elkaar geslaan waar kineren bij stonden!!!

ERgens op het forum las ik een leuke vergelijking: Zet Dutroux op de lisjt van het Blok, en ze zouden er nog voor stemmen...

J

heeft zijn vrouw geslaan

nadat zij bus peperspray in zijn ogen leegspoot

op een lokatie waar ze van de rechter niet mag zijn

wegens een gevaar voor haar kinderen

Bob 21 juni 2004 11:33

Citaat:

J

Invalide dutroux (of zijn eveneens invalide vrouw) zijn dan wel walen. Nu ze kunnen het zonder twijfel altijd proberen bij de ps. Daar krijgen de moordenaars van cools ook nog massa's voorkeurstemmen.

CONTRA 21 juni 2004 11:33

Citaat:

J

kom eens is Borgerhout wonen ipv. Kortessem dan weet je waarom zoveel voorkeurstemmen

dejohan 21 juni 2004 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jean Suys
Citaat:

J

heeft zijn vrouw geslaan

Als ge een bus pepperspray in uw gezicht krijgt ziet ge gene klop (pun not intended), hoe zou je dan uw vrouw kunnen slaan?

tigerpants 21 juni 2004 12:35

@ CONTRA

Citaat:

kom eens is Borgerhout wonen ipv. Kortessem dan weet je waarom zoveel voorkeurstemmen
Ik vrees dat ik u moet teleurstellen... Ik studeer al 3 jaar in Antwerpen, in Borgerhout op kot meerbepaald... Ik zit dus midden in het probleem... Altans hetgeen waar zoveel mensen problemen van maken...

Dus u zou ook op Dutroux stemmen??? Dat is duidelijk!!

J

tiberius 21 juni 2004 12:52

Een schijnbeweging natuurlijk...Rob is nogaltijd Blokker,stemt met het Blok,zetelt met dezelfde overtuiging...Doorzichtige schijnbeweging..

Griffin 21 juni 2004 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA
Daar kunnen alle traditionele partijen eens een voorbeeld van nemen, de Antwerpse politiekers frauderen en blijven na een bolwasing op hun plaats :evil:

Erm... Rob zit ook nog op zijn plaats? Em zegt nu alleen dat em officieel zogezegd niks meer met het Blok te maken heeft, maar blijft er wel mee samenwerken. Dus dat em conclusies getrokken heeft is fout, em speelt het alleen slim genoeg om FDW uit de wind te zetten.

Gorefest 21 juni 2004 13:21

Citaat:

Dutroux vergelijken met Verreyken? Kan het nog lachwekkender :mrgreen:
En Guy Coƫme dan? Die haalt 20.000 stemmen, na ik weet nie hoeveel veroordelingen.

thePiano 21 juni 2004 14:57

Citaat:

Rob Verreycken stapt (even) uit het Vlaams Blok

Strategie propere handen bij het Vlaams Blok. Rob Verreycken verlaat in afwachting van zijn proces even zijn partij. Verreycken had zijn vrouw tijdens de verkiezingscampagne op straat in elkaar geslagen. Het Vlaams parlementslid neemt de beslissing omdat hij het imago van zijn partij niet wil schaden.

Rob Verreycken gaat nu als onafhankelijke zetelen in het Vlaams parlement. Zo is uit goede bron vernomen. Hij zal in het parlemant wel nauw samenwerken met de Vlaams Blok-fractie. Intussen wacht hij zijn proces af. Bij een gunstige uitspraak zal hij opnieuw bij het Vlaams Blok aansluiten. (belga)

Pfft... we hebben er weer een 'onafhankelijke' bij zeg 8O

En de kiezer? Die keek er naar en zag dat het goed was. :evil:

Tzuvar Raemborr 21 juni 2004 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Citaat:

heeft zijn vrouw geslaan

Als ge een bus pepperspray in uw gezicht krijgt ziet ge gene klop (pun not intended), hoe zou je dan uw vrouw kunnen slaan?

Vandaar misschien dat "wild en overdreven rond zich heen slaan"? Of hoe werd het nu weer uitgelegd?

Pietje 21 juni 2004 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan

Vandaar misschien dat "wild en overdreven rond zich heen slaan"? Of hoe werd het nu weer uitgelegd?

:? Neenee, het waren "rake" klappen :|

giserke 21 juni 2004 16:10

vanwaar halen die blokkers hier eigenlijk dat zij eerst gespoten heeft? ALLEEN UIT DE VERKLARING VAN ROB KLOP! Dat zegt al meer dan genoeg!
En kom weer niet af, met wat deed zij met peperspray, en wat deed ze daar! Want dat bewijst niets dat ze niet uit zelfverdediging zou gespoten hebben.

Knuppel 21 juni 2004 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke
vanwaar halen die blokkers hier eigenlijk dat zij eerst gespoten heeft? ALLEEN UIT DE VERKLARING VAN ROB KLOP! Dat zegt al meer dan genoeg!
En kom weer niet af, met wat deed zij met peperspray, en wat deed ze daar! Want dat bewijst niets dat ze niet uit zelfverdediging zou gespoten hebben.

Tja, uit de 'verklaring' in De Morgen kan je zelfs dat niet opmaken.
Daarin kwam noch pepperspray, noch gerechtelijke beslissing aan bod.

Sommigen kunnen de neiging om direct zelf de veroordeling uit te spreken niet langer onderdrukken zo gauw er sprake is van twee woorden: 'Vlaams Blok'.

Dat die kerel een stap opzij doet in afwachting van zijn veroordeling door de rechtbank maakt, zoals te voorzien was, geen verschil.

Pietje 21 juni 2004 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke

Dat die kerel een stap opzij doet in afwachting van zijn veroordeling door de rechtbank maakt, zoals te voorzien was, geen verschil.

8O Leg me nu eens uit, wat verschil het maakt, of hij als "onafhankelijke" zetelt of gewoon in zijn fractie blijft :roll:

Spelev 21 juni 2004 16:42

Citaat:

J

Dat zegt veel over sommige kiezers van het Vlaams Blok.

Rock Against Communism 22 juni 2004 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

8O Leg me nu eens uit, wat verschil het maakt, of hij als "onafhankelijke" zetelt of gewoon in zijn fractie blijft :roll:

niks in feite... maar hoeft dat? Gewoon een reactie op al dat links gezaag, maar uiteindelijk zal hij toch onschuldig blijven peis ik (waarschijnlijk zij dus ook), dusja om daarvoor echt ontslag te nemen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be