Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Yveske doet het weer! Nieuwe Twitter-fail! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=167819)

Bokkenreyder 17 februari 2012 19:09

Yveske doet het weer! Nieuwe Twitter-fail!

http://kw.knack.be/west-vlaanderen/n...0045676210.htm

Citaat:

Yves Leterme zorgt weer voor hilariteit op Twitter

Voormalig premier Yves Leterme, dit jaar ook kandidaat-burgemeester bij de gemeenteraadsverkiezingen in Ieper, heeft opnieuw een vreemde tweet verwijderd van zijn Twitter-account. Dit keer stelde hij de vraag ‘Is Henry with you now?’ aan een onbekende. De vraag was vermoedelijk bedoeld als privé-bericht, maar verscheen bij al zijn 40.000 volgers en zorgde er snel voor de nodige animo.

De tweet werd dan wel snel verwijderd, het onheil was al geschied. Het bericht circuleerde binnen de kortste keren massaal op de microblog en zorgde er voor de nodige hilariteit.

Het is niet de eerste keer dat Yves Leterme blundert op Twitter. Tijdens een reis in Congo postte hij het ondertussen legendarische ‘Not at all, want to learn to know you. You to?’ en eerder dit jaar postte hij ook een zuur bericht aan het adres van Krant van West-Vlaanderen (@kweeet) waarin hij zich na een verschenen bericht over een gemiste receptie vrolijk maakte over het lage aantal volgers van ‘ons medium’.

(FV)

Bokkenreyder 17 februari 2012 19:12

Rikske, ik zou maar gauw naar huis gaan! :rofl:

chris k 17 februari 2012 20:30

Den bok is weeral op ronde.

fonne 17 februari 2012 21:36

schatteke, is de kust vrij?

De schoofzak 18 februari 2012 20:11

Hij werkt dan wel in het buitenland, maar hij doet nog altijd straf mee om zijn partij verder in de vernieling te rijden ...
ik denk dat zelfs de Ieperse nonnetjes niet meer op de tsjeven gaan stemmen.

subocaj 23 juli 2012 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5991975)

Relevant? Privé of staatszaak?

Bokkenreyder 23 juli 2012 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6237933)

Staatszaak, want we weten nu wie Henry is?
http://forum.politics.be/member.php?u=13002

:rofl:

subocaj 23 juli 2012 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6237940)
Staatszaak, want we weten nu wie Henry is?
http://forum.politics.be/member.php?u=13002

:rofl:

Is wel niet het antwoord op je eigen vraag, dat ik niet kan bewijzen dat je het nooit doet. En ik heb het niet over sex, want daar kan je enkel zelf over oordelen.;-)

Bokkenreyder 23 juli 2012 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6237947)
Is wel niet het antwoord op je eigen vraag, dat ik niet kan bewijzen dat je het nooit doet. En ik heb het niet over sex, want daar kan je enkel zelf over oordelen.;-)

Wat doe ik? Humor is jecompleet vreemd? Normaal voor een verzuurde PVDA'er, ex-Amadees, die constant op zijn smoel gehad heeft van de flikken!

Munglik 23 juli 2012 16:05

Vrij belachelijk dat dit in de media komt.

Marxmannetje 23 juli 2012 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6237954)

T'is de knack. Wat had je verwacht?

Munglik 23 juli 2012 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 6237966)
T'is de knack. Wat had je verwacht?

Ik verwacht niet veel van de Knack. Ik lees dat namelijk niet (meer).

Bokkenreyder 23 juli 2012 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6237954)

Tis iets van februari 2012 dat ik hier postte omwille van het grapje dat ik er met HenriI kon mee uithalen.
Subjocaj heeft het vandaag om ik weet niet welke reden terug bijgehaald.

mkb 23 juli 2012 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6237933)

Een draad van een paar maanden geleden bumpen om te zeggen dat het niet relevant is... :lol:

Munglik 23 juli 2012 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 6237988)
Een draad van een paar maanden geleden bumpen om te zeggen dat het niet relevant is... :lol:

:-P

Bokkenreyder 23 juli 2012 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 6237988)

Net wat ik zeg.

subocaj 23 juli 2012 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6237950)
Wat doe ik? Humor is je compleet vreemd? Normaal voor een verzuurde PVDA'er, ex-Amadees, die constant op zijn smoel gehad heeft van de flikken!

Had al even geglimlacht.
Laat dat verzuurd maar weg, zelfs de dorpspastoor zegt dat ik een van de meest vergevingsgezinde mensen ben die hij kent, dit in tegenstelling tot sommige N-VA -ers.
Hij zegt geen politieke voorkeur te hebben en pastoors mogen niet liegen....,toch verdenk ik hem door dat gezegde, van een lichte voorkeur voor CD&V of misschien toch voor PvdA????
Toen ik hem jaren geleden hetzelfde vertelde, troostte hij mij met, dat Christus nog erger had meegemaakt, met de toenmalige instanties.
Ik dacht toen nog, hopelijk komen er geen bokkenreyders terug om me tegen een deur te nagelen.;-)

Bokkenreyder 23 juli 2012 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6238001)
Had al even geglimlacht.
Laat dat verzuurd maar weg, zelfs de dorpspastoor zegt dat ik een van de meest vergevingsgezinde mensen ben die hij kent, dit in tegenstelling tot sommige N-VA -ers.
Hij zegt geen politieke voorkeur te hebben en pastoors mogen niet liegen....,toch verdenk ik hem door dat gezegde, van een lichte voorkeur voor CD&V of misschien toch voor PvdA????
Toen ik hem jaren geleden hetzelfde vertelde, troostte hij mij met, dat Christus nog erger had meegemaakt, met de toenmalige instanties.
Ik dacht toen nog, hopelijk komen er geen bokkenreyders terug om me tegen een deur te nagelen.;-)

Ben allergisch voor hamers ( en sikkels) ;-)

De schoofzak 23 juli 2012 16:35

Neen, subocaj,

ik zou graag horen van jou waarom je zo'n oude post naar boven bumpt.

We zijn benieuwd.

.

subocaj 23 juli 2012 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6237972)
Tis iets van februari 2012 dat ik hier postte omwille van het grapje dat ik er met HenriI kon mee uithalen.
Subjocaj heeft het vandaag om ik weet niet welke reden terug bijgehaald.

Weet jij na het versturen van een post nog wat je gepost hebt?
Ik heb er deze draad bijgehaald om te tonen dat niemand vrij is van de eerste steen werpen.
Te moeilijk om zover na te denken?
Ik antwoord met deze draad, op een post van jou vandaag.
Over relevantie van iets van jaren geleden en dat jij dat nooit zou doen.
Man, om aan grote calimero's iets uit te leggen.;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be