kelt |
18 februari 2012 07:36 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito
(Bericht 5992206)
Ik denk niet dat velen overtuigd moeten zijn dat het VB racistische trekjes heeft.
Toch valt het me op... Kan het zijn dat ik al 2 jaar geen heisa meer gehoord heb over het racisme en het VB? Meer nog, het laatste wat ik gelezen heb over het CGKR en het VB is... dat ze zich samen scharen achter een klacht tegen Sharia4belgium.... :roll:
Mag ik concluderen dat het racisme van het VB veel minder verwerpelijk is nu de electorale wind uit de zeilen is?
Dát vind ik nu verwerperlijk..
|
Er is het een en ander gebeurd binnen het VB de laatste paar jaar...
Maar over de basis-standpunten omtrent migranten en migratie is geen jota veranderd(ik neem aan dat U dit als racistisch bestempelt?)
Ook is de maatschappelijke stroming van het "politiek correct zijn" nu zwaar beschadigd.Niet door het VB,maar juist door diegenen die zogezegd beschermd" moesten worden tegen de deugnieten van het VB.
Er is teveel misbruik van gemaakt,en een eenvoudige blik in onze gevangenisbevolking (er zijn nochtans geen VB-rechters) toont aan dat er wel degelijk een probleem is onder een bepaalde bevolkingsgroep....meer bepaald bij een bepaald geslacht.
En ja,Sharia for Belgium,waarschijnlijk slechts een klein groupusculetje,zou twintig jaar geleden waarschijnlijk in de zevende dag mogen komen,en hun anti-andere-mensen-standpunten zouden weg-gerelativeerd geweest zijn.
Tegenwoordig wacht hen veroordeling.....tijden veranderen...o ja...en geen steun uit de migrantenbevolking....ook daar verandert iets..ten goede...ze hebben daar ook die vogels door.Hun "vijanden" zijn NIET het VB,hun vijanden zijn ook die overbodige jonge mannetjes die alles met geweld en sabotage willen "oplossen" .
Mag ik er op wijzen dat het VB zelfs de allochtone winkeliers steunt die,door het slaperige gedrag van de Antwerpse gerecht en politie, recent gedwongen zijn om zelf hun eigen winkelstraten te ontdoen van junkies (veelal autochtonen!!!)....
Tot zover het "racisme"...
(kelt is helemaal geen VB-stemmer,maar zal ook niet onnodig "bashen")
|