![]() |
De laatste Kreun
In Antwerpen klinkt luid "néé oh néé"
want Grootaers & Co stoppen ermee. De rockscene versteent en Chris Lomme weent : 't Is allemaal de schuld van Ben Crabbé ! ![]() |
In Vlaamse dorpjes, godvergeten,
De Walter onder spots zien zweten Een laatste tournée Wat moet ik ermee? Ik protesteer in couscouskreten |
Slecht nieuws voor de Vlaamse muziekwereld.
Den Walter en Co. had ik wel graag. Vooral deze "klassiekers" : http://www.youtube.com/watch?v=GQKg0kIV3dU http://www.youtube.com/watch?v=JKoZfT4c6aE Kennen we de reden van hun splitsing? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar waarom protesteren? Het is niet omdat jij niet gaat, dat niemand moet gaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Overigens een van hun betere nummers.) |
Citaat:
|
Jammer, maar het kon sowieso niet blijven duren.
En zoals hij het zelf zei: "Beter 5 jaar te vroeg, dan 2 jaar te laat." Maar iets zegt me dat ze daarna misschien wel nog eens een bis-nummer zullen opvoeren :) PS, off topic, @ Mitgard: nice avatar. Heb deze proberen zoeken, maar vind het niet, laat staan in high quality. |
Citaat:
Het gaat u helemaal niet goed hè? |
Citaat:
Eigenlijk ben je ook maar gewoon een forummer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daarmee zijn we nog altijd niet verlost van Ben Crabbé z'n voorhoofd om 19u. Pyrrusoverwinning voor de mensheid...
Ben Crabbé Snert B.V Vliegensvlug zappen en weg ermee Ben Crabbé kent elk café vanbinnen en vanbuiten van Arlon tot aan de Zee Ben Crabbé arrogante pee zijt ge nog niet binnen met die schandalig grote pree Ben Crabbé lastige pigmee Van uw stomme moppen krijgt een mens zware diarree Ben Crabbé Napoleon cliché dat voorhoofd van u is dat nog digitaal of isda'dal 3D? Ben Crabbé, you so fuggin' gay. |
Dat mensen zich druk kunnen maken om een TV-figuur...
|
Citaat:
Citaat:
Waarom heb je daar zo'n behoefte aan? Als je daar niets verkeerd inziet, kijk dan in welk gezelschap je verkeerd: Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be