![]() |
De Reclame draad.
Hierboven op de pagina wordt reclame gemaakt.
Op dit eigenste moment is dat voor de "1 super deal per dag" van Groupon. ("Meld je aan bij Groupon! gratis dagelijkse aanbiedingen") Mocht deze reclame in uw venster er anders uitzien, meld u dat dan even in deze draad aub? Zo behouden we het overzicht een beetje. Dank voor de medewerking. |
Heden zijn het de "Verlengde saloncondities tot en met 29 februari" van Nissan die de aandacht opeisen.
|
Dit gaat snel.
Goeie raad van J&B dit maal: "Start a party". "Win city remix party tickets!" |
Iets van "alleenstaande mama's"
|
de nationale tankkaart
|
|
Citaat:
Maar ook de prijs 1 gram goud. WWW.edemetaalichard.be |
Citaat:
|
Niks eigenlijk?
Ik denk dat ik dat ooit al eens in de addblock heb gestoken. |
Citaat:
De reclame die je bovenaan deze pagina ziet is het onderwerp van deze draad. Zie je geen reclame dan heb je blijkbaar een of andere ad-blocker geinstalleerd en kan je dus niet meedoen met deze archievering. Het leuke aan deze draad is dat je binnen pakweg een jaar ofzo eens terug kan gaan kijken waar er een jaar geleden zoal reclame voor werd gemaakt. Schitterend toch? En verder in de tijd wordt dit een handig instrument voor geschiedkundigen. Stel je voor dat we nu over een archief beschikten waarin we konden nakijken waar er in pakweg 1385 reclame voor werd gemaakt. Dat zou toch wat zijn eh? Vandaar; al is het enkel voor de wetenschap; doe maar gewoon mee. ;-) Momenteel; Last minute promoties Boek nu uw last minute online. Goedkoop vliegen vanaf € 19,19! Van Jetair. |
Citaat:
Nu ziet ge wat er van komt. Fantastische draad en je kan er niet aan meedoen. Spijtig... |
Dat van die verlengde salons.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleenstaande mama's.
|
Groupon vouchers
|
Die van Nissan zijn echt wel hardnekkig. Willen mij absoluut een verlengd salon aansmeren. Dat zal bij mij niet pakken. De reclameman die mij iets doet kopen moet nog geboren worden.
|
Nieuws!!
"Begin met geld besparen!" "Fluke 434 serie II energieanalyzer" "Vraag een demonstratie aan" :cheer: Fluke :cheer: Kenan zal op zijn tanden moeten bijten... |
Ik krijg reclame over Online Reclame Maken :?
|
Citaat:
Ik moet blijkbaar ook een afspraak maken met nen adviseur van mecalux om meer opslag te krijgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be