![]() |
Gratis tanken !!!!!!!!!
Mail juist binnen gekregen (deze nacht)
Op de autostrade kust-Brussel liggen langs beide zijden een tankstation van Texaco.( Groot Beigaarden) Deze stations zijn eveneens voorzien van restaurant enz.... Wanneer je van de kust komt en je rijdt de parking op om te tanken neem je dat kleine wegentje dat achter de gebouwen een verbinding geeft naar de overzijde (andere Texaco station) en welke voor leveranciers en personeel is aangelegd. In het begin van dat wegentje staan enkele pompen, speciaal voor gebruik voor personeel en leveranciers (iets goedkoper) Doch daar moet je een speciale Texaco kaart voor hebben om deze te laten draaien. 1 pomp (...95) is stuk wat betreft de kaart en je kan gratis tanken daar.( Darm uithalen en pompen maar) Wees vlug, want ze schuiven al aan :-D |
Citaat:
|
De graaicultuur wint terrein.
Het schaamtegevoel daarentegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dacht dat informatie in België niet strafbaar was.
Moeten ze zowat alle leugenachtige reclame eerst verbieden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die leners zullen wel langs achter binnengaan. :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Benieuwd of u deze uitleg ook zal aanvaarden van diegene die uw wagen steelt. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens als ergens iets gratis is, weet jij net zo goed als ik dat er veel volk op afkomt. Misschien heb je ook al gemerkt, dat tanken langs de autobaan altijd duurder is dan bij jou in de buurt en dat enkel omdat ze weten dat er toch getankt moet worden. = stelen. |
Ik geloof er niks van. Als je dat weet, dan hou je dat toch voor jezelf, zeker :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ze me niet of nu pas hebben laten weten = De vloeistof in die tank is geen benzine maar water omdat ze de ketels gaan zuiveren :-D |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben eens benieuwd in welke mate ze hiermee de economie hebben aangezwengeld. Ik denk dat er wel een par zullen zijn die met een vastgelopen motor bij de garagist zullen staan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be