![]() |
Zeer goede N-VA besparingsvoorstellen
http://standaard.be/artikel/detail.a...MF20120221_028
Beter alleszins dan het gerommel in de marge op federaal niveau. Echte besparingen ook die vooral PS-kiezers pijn zullen doen. Jammer maar de PS-percentages interesseren me geen ruk daar ik niet op deze partij kan kiezen/niet kiezen. |
Citaat:
Citaat:
|
De echte koning van b., Di Rupo, zal hiermee niet kunnen lachen. Zijn reden van bestaan, het cliëntisme en het behoud van zijn bevolking in de werkloosheid, komt ermee in gevaar.
|
Citaat:
Uiteindelijk heb ik een fikse opslag gekregen, maar het heeft een maand gekost om daar een geschikte constructie voor op te stellen. Deze constructie heeft dus niets te maken met belastingontduiking of andere dingen die links zo erg vindt, maar juist om een goede werkgever meer loon te geven. Blijkbaar is links het daar niet echt mee eens. Maar wel het bedrijf platleggen wanneer bloedrode partijen aan de macht zijn. Logica? |
Citaat:
Maar uiteraard wordt dit op andere kanalen onder een ander titeltje geplaatst: www.hln.be: N-VA pleit voor afschaffing loonindexering En natuurlijk springen de N-VA-bashers hier ongenuanceerd bovenop ... :-) |
Citaat:
|
Citaat:
En dat het gemiddelde IQ van de lezer van hln.be niet al te hoog ligt, tonen ze keer op keer aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is interessant. |
Daar zal de werkende Vlaming toch niets van voelen zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog wat de index betreft... De enige die gegarandeerd rijker wordt van een index, is de staat. Want de index wordt toegepast op de brutolonen.
Ik heb het bij de vorige indexaanpassing zelf meegemaakt. Na het toepassen van de index verdiende ik plots minder, want ik kwam in een hogere schijf terecht waardoor mijn BV ook de hoogte in ging. |
Citaat:
|
Citaat:
1. Bij een indexatie gaan ook de schijven naar omhoog 2. als je in een hogere schijf terechtkomt gaat dat alleen maar om het bedrag dat je verdient boven het bedrag van de schijf. |
Ach, wat maakt het uit, geen hond die ernaar luisterd, ze zitten liever met allen de hielen van hun zonnekoning Elio te likken.
|
Citaat:
Ik heb een maandwedde en geen uurloon, dus met meer of minder werken heeft het niets te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijke bijdrage maaltijdcheques, bedrijfswagen, gsm? Lagere onkostenvergoedingen? Verhoging persoonlijke bijdrage groepsverzekering. Hospitalisatieverzekering voor partner en kinderen? Mogelijkheden genoeg. Maar dat het niet aan de index ligt staat als een paal boven water. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be