![]() |
Moslims verkrachten minderjarige blanke meisjes in GB
Zelfs de BBC is te laf, te politiek correct om de waarheid te zien.
Als het andersom was geweest dan had u het al gelezen in elke krant, elke website ... rascisme had men dan geschreeuwd ! De sossen hebben deze beesten binnengelaten ... |
Ze zijn politiek nauwelijks aan te pakken. Heel GB siddert onder hun terreur. Een geloofsgroep die geen enkel geweld schuwt en een politiek die het niet op de agenda heeft om hard op te treden.
|
Kom je nu beweren dat proxenetisme en verkrachting vroeger niet bestond?
|
Als het mijn dochter was, stond ik ze op te wachten nadat ze hun straf hadden uitgezeten en lagen ze direct erna 2 meter onder de grond. End of story.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moslims die Europese beschavingen verkankeren met hun dierlijke brutaliteit en hun manifeste achterlijkheid.
De autochtone bevolking door 'antiracismewetten' de handen op de rug gebonden. Nee echt, volgens mij zijn we goed bezig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet alleen in GB. Het is in NL momenteel aan de orde van de dag. Een bevolkingsgroep die hier beslist niet thuis hoort.
Maar dat wisten ze in de tijd van Michiel de Ruyter al. |
Citaat:
Mensen zwegen ook. |
Pedofilie, verkrachting en mensenhandel, iets anders als levenslang is niet aanvaardbaar.
|
Citaat:
Maar dat hebben we ondertussen verboden en bespreekbaar gemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enfin, ik lees: Citaat:
|
Paki's.
|
en o ja, over het verkrachten zelf gaan we toch geen bladzijden vullen zeker?
Moslims mogen van hun ideologie nu een n*ken met alles wat hun rechterhand bezit. Ze zitten hier in dar al harb (oorlogsgebied) dus kunnen ze alle meisjes die ze kunnen strikken gewoon verkrachten (o nee, zo noemen ze het niet, ik denk niet dat een moslim zelfs maar weet wat het woord "verkrachten" betekent, niet hier en zeker ook niet in hun eigen paradijzen). Over de situatie is Oslo gaan al jaren de nodige berichten het internet rond, maar tja, het is een racist die daarover valt zeker? http://barenakedislam.com/2012/01/18...lic-bathhouse/ en deze werd door Breivik gelezen, dus is het niet waar meer: http://fjordman.blogspot.com/2005/02...weden-and.html |
Citaat:
als je uw kind opvoedt, en je geeft af en toe de indruk aan dat kind dat een negatief gedrag onder bepaalde omstandigheden kan getolereerd worden, dan maak je natuurlijk een maatschappij met twee maten en twee gewichten, en een model waar het kind in 'onzekerheid' leeft, en een model waarbij je natuurlijk de ene keer straft en de andere keer niet. Een beetje rechtlijnigheid is altijd volgens mij de meest correcte manier van toepassen ten tweede: idemdito voor de maatschappij en het integrerern van allochtonen: als je de indruk geeft aan allochtonen dat het verkrachten van andersgelovigen in principe kan getolereerd worden, en buiten de wet valt.... met wat ben je bezig... Dus uw opmerking gaat al in die richting Uiteraard verkrachten Belgen ook meisjes; Maar het gaat over die cultuur kloof. Blijkbaar onder de noemer van multicultureel, is dat zoiets als het concept zinsverbijstering, of het concept psychologisch gestoord zijn, of het concept groepseffect etc Kijk volgens mij zijn de wetten voor iedereen dezelfde. Dat is toch eenvoudig? Nu wat je ook kunt vermoeden, die piste heb je nog niet bewandeld, dat in feite de autochtone meisjes als racisten reageren tegen een goeie neukpartij met een allochtoon, en wanneer ze hun vriend introduceren in het gezin, door hun ouders gedwongen worden te verklaren dat ze verkacht zijn ??? Waarom bewandel je die piste niet ??? Blijkbaar is er toch wat objectiviteit in het onderzoek. Samengevat Filo: wat jij schrijft is even erg als iemand die veralgemeent dat alle moslims allemaal hun eerste wip beleven op onze dochters, tijdens een verkrachtingsssessie. Gelukkig ligt de waarheid ergens in het midden, en eerder dat die verkrachtingen uitzondering dan regel zijn. |
Meisjes van over de hele wereld belanden (bijvoorbeeld door mensenhandel) in dit soort situaties, en dat wordt echt niet alleen door moslims gedaan hoor. Ik zie overigens in dat artikel geen verwijzing naar de nationaliteit of huidskleur van de meisjes, en voor normale mensen is dit dan ook volstrekt irrelevant, maar sommige mensen hier kunnen er kennelijk op komen als ze hard genoeg roepen dat het blanke meisjes waren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be