![]() |
Idiote zwarte gaat naar hoger gerechtshof
Iedereen weet al wel dat belachelijk verhaal van die zwarte welke de strip van Kuifje in Congo als racistisch wou laten bestempelen.
Deze pappenheimer heeft 2 x naast het net gevist. Nu gaat hij naar hogere gerechtshoven. Als dit de toekomst is van een nieuw Vlaanderen, dan mogen ze hem voor mijn part WIT schilderen. (Kuifje en de witte paterkes) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat was toch een "student" hé? is die nu nog niet afgestudeerd?
|
Ik zie de link met Vlaanderen nie
|
Inderdaad niet. Het speelt zich immers in Brabant af. Allez, het proces toch.
|
Door wie word hij gesponsord.
Heb horen vertellen dat gerecht zaken redelijk duur uitvallen als je verliest. |
Citaat:
Was het niet een voorganger van onze edele vorst welke in Congo miljoenen zwartekes heeft getergd en uitgeroeid. |
WTF is het Nieuwe Vlaanderen? Sinds wanneer is er een nieuw?
|
Citaat:
Mij kan je verwijten dat ik geen sarcasme smiley heb gebruikt in mijn post, maar niet echt, want zo'n smiley bestaat niet. |
Citaat:
Volledig op eigen poten - eigen belangen - BHV ging de geldstroom naar Wallonie toch stuiten ? -Eigen bevoegdheden ? Nu hebben we wat eigen bevoegdheden en alles loopt al mis. We hadden geld in overschot, nu plots alleen maar schuld. Het NVA mirakel ging ons redden van die slechte Walen en we gingen een rijke onafhankelijke staat worden. Eindresultaat Nougabollen, rien de knots en nog even en de Walen leven in weelde. Geef toch eens toe dat Vlaanderen heeft gefaald op het hoogste niveau |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be