![]() |
Schande, 4 milj euro subsidie met de lange arm!
Een multimiljonair als Jan De Nul krijgt een verhoogde subsidie van meer dan 4 miljoen euro subsidie per jaar, terwijl gezinnen die hun woning energiezuinig willen maken juist minder subsidie krijgen. Dat is de wereld op zijn kop! Dank u SPa, CD&V en NVA die ondanks hun verklaringen in de pers enkele maanden later wel hun handtekening zetten onder dit project.
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=PO3MIBR5 Citaat:
|
ik ben tegen alle vormen van subsidies voor groene energieprojecten, ook dit project.
Dingen subsidieren die toch nooit rendabel zullen zijn, is gewoon te zot om los te lopen. Gelukkig dat men nu het systeem heeft aangepast ivm deze investeringen. Jammer genoeg zit er nog een overgangsperiode in, die mocht wel korter zijn wat mij betreft. |
Er is ook verschil tussen Jan de Nul en Jan de Lul.
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol::lol::lol: Zalig toch? Bedrijven als Jan De Nul, Deme en Katoennatie verdienen een medaille voor zoveel groene passie 8-) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 84936 |
Citaat:
|
Citaat:
Of soms een beetje wel en soms ook een beetje maar meer niet? Of omgekeerd? |
Citaat:
Vooral in de ogen van alle politici ter wereld. Als ik de slaafsheid van de meesten zie, hebben ze waarschijnlijk nog gelijk ook.:roll:;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je weet toch dat de media in België totaal objectief berichten, wat hun door partijbonzen hun bazen word opgedragen.
Onderzoeksjournalistiek mag nog in Libië, Egypte en Soedan. Probeer het echter niet in België. Dan vergaat het iedereen die het probeert, gelijk die van de BBI. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is goed dat er een aantal mensen zullen konkrete ervaring opdoen i.v.m. zonne-energie. Alternatieve energie is de toekomst ! :-P |
Notionele intrest + subsidies, het kan niet op .
Ik ben geen sos maar het wordt wel stillekes aan tijd dat er wat geld naar de gewone werkman gaat. |
Citaat:
Geld vloeit naar de elite meren. |
Citaat:
thx voor de tip! |
Citaat:
Zelfs bij media geile Vermassen;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be