![]() |
Worden deze discussie's gelezen door politiekers.
Ik vroeg me af , worden deze discussie's gelezen door echte politiekers of wordt dit enkel gelezen en bestaat dit forum enkel uit een handje vol mensen zoals stamgasten in een volkcafé ?
Vind het ook een beetje jammer dat er zoveel geheimzinnigheid is over de ware identiteit . Met ander woorden heeft dit forum inpact op de politiek? |
Citaat:
Politici hebben het te druk met besturen. Dat doen ze nu eenmaal. Ze hebben geen tijd voor ideologie, of om met de publieke opinie bezig te zijn.(of enkel als het hen uitkomt om als argument te gebruiken). Dat is trouwens toch maar ouderwets in hun ogen. Ik denk dat de impact van dit forum nihil is, omdat het volgens mij een zeer beperkte groep van mensen is die dit forum o.a. gebruiken om hun versmachtingen op tafel te leggen. Ik meen zelfs dat dit forum, en de andere sociale media bijdraagt tot isolatie. Er wordt hier wel kritiek geleverd, maar die kritiek zal nooit tot iets leiden als je toch maar achter je computer blijft zitten. Maar voel je vrij om dat te weerleggen, zou best kunnen dat dit niet voor iedereen anders is. |
Citaat:
Ik twijfel of ik me hier goed voel , heb geen zin om tegen de muren te praten , en zeker niet als ik begrijp op een heel klein gesloten koerke te zitten . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch al één: http://forum.politics.be/showthread....01#post5998501
En hij is niet alleen hier. 8-) (maar dan blijft voor sommigen de vraag of men blokkers wel 'politiekers' mag noemen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus , U bent er eenen en u bent er beschaamt in ? Aleee toch eenen die oprecht is ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dit merk ik ook. Politieke ergernis ontstaat bvb op enkele bolgs, gevolgd door forummers die hier naar verwijzen en hun mening er aan toe voegen, verder zie je deze kreten weer verschijnen op de fora van de kranten zelfs buiten de context van het lopende krantenartikel. Een dag later verschijnt er een artikel in de regimepers over deze ergernis en de fora lopen weer vol. Als dit lang genoeg duurt dan komen de radio-TV op gang. De journalisten putten nieuws uit de blogs en fora. Zij moeten nu eenmaal bedrukt papier verkopen. Ik vermoed zelfs dat sommige journalisten een klein visje gooien om nadien op de blogs en fora in te pikken. Zo dekken zij zich politiek correct in. Op deze wijze hebben fora toch invloed op de meningsvorming. Hoe groot deze invloed is, zal niemand kunnen meten. Doe de test. Verspreid en herhaal een pertinente en storende leugen over een politieker en wacht af. 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be