![]() |
Klopgeesten
Geloven jullie in klopgeesten en heb je ervaringen dienaangaande?
Ikzelf geloof er niet in. Ik vind het zelfs de reinste onzin. Wat niet wegneemt dat ik misschien van hun bestaan wél kan overtuigd worden door bewijzen. |
Citaat:
Hetgeen ik mij afvraag: waarom een topic over iets waarin je niet gelooft? Ik geloof niet in kabouters. Waarom zou ik dan aan anderen vragen wat hun ervaringen zijn met kabouters? |
Citaat:
Hebben die niks anders te doen? Geen inspiratie? Geen enkele geest die er eens aan denkt om bv te fluiten ipv te kloppen? Ne fluitgeest. Iemand ooit al van gehoord? Nee eh? En wat willen ze eigenlijk bereiken met hun geklop? Ons bang maken? Dan kunnen zij als geesten toch uit een ander vatje tappen als ze willen eh? En waarom willen ze ons bang maken? Om ons weg te krijgen? Best mogelijk maar dan koopt iemand anders het huis en in het slechtste geval doet-ie dat om het af te breken en appartementen te zetten. Dan heb je het ver gebracht als klopgeest, kot kwijt, niks meer om tegen te kloppen. Kortom; klopgeesten zijn losers! Als ik ze weer eens bezig hoor (meestal in de badkamer, de badkuip echoot goed, dat hadden die bastards al snel door) roep ik altijd "Kom maar op, stomme klopgeesten, vertoon uw ware gelaat en ik zal u eens een reden geven om u "klop"-geesten te noemen! Schuitluizen!!" terwijl ik vervaarlijk met mijn vuisten zwaai. U kan het navragen bij mijn vrouw; ze geven geen klop meer na mijn uitdaging. |
Citaat:
Als er bij mij iemand aanbelt en zegt "Dag mijnheer, ik ken u niet, u mij niet, maar ik heb hier net iets meegemaakt met een kabouter, ni te geloven!!", dan zit die mens ne minuut later in de zetel en staat de koffie te pruttelen. Het leuke zit altijd in het onverwachte, ge moet af en toe durven springen. |
Geen schrik van. Ken er wel die er volledig in opgaan en op dat moment laat je je wat meeslepen maar is enkel te wijten aan een te levendige fantasie. Of een slecht geweten.
|
:cheer: slecht geweten :cheer:
|
Citaat:
Maar ik kan het helaas niet bewijzen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ooit eens in de verleiding gekomen om een bezoekje te brengen aan het Dadipark, maar ik moest het gras nog maaien. |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Benieuwd of zo'n klopgeest nog veel praat heeft als hij daarmee geconfronteerd wordt 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ah nee, dat is verboden. Maar ach dolken zijn (terug) legaal :D. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Telt het grijze wolkendek als klopgeest ? Ik lig hier ver KO dus dat kan wel tellen ...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be