![]() |
Nieuw politiek forum
Meer functies - meer inhoud - minder trollen
Beste mensen, Bent u ook van mening van politics.be zijn beste tijd heeft gehad? Interessante discussies ontaarden maar al te vaak in getroll, trollende one-liners en scheldtirades. Het belangrijkste verdwijnt in dit alles: de inhoud. Speciaal voor jullie is er een nieuw forum opgezet, waar je uw discussiepartner inhoudelijk naar hartelust met argumenten naar de oren kan slaan, of inhoudelijk kunt bijdragen tot de discussie, met respect voor elkaar. Het forum is qua structuur ongeveer hetzelfde, maar zit in een frisser jasje en heeft meer functies, zoals video embedding enz. Ook wordt er opengestaan voor suggesties ter verbetering van het forum. Politics Forim Mvg. |
ik zal dan wel eens komen trollen als ik wat tijd heb
trololo! problem? |
Een forum zonder trollen is geen forum meer. Zij zorgen tenminste voor wat pit en animo! :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tip:
Gebruikersgegevens worden als gewone tekst uitgewisseld, zonder encryptie. Je stelt je zo bloot aan cross-site scripting attacks (session hijacking). Gebruik een beveiligde verbinding. |
Citaat:
|
of iemand anders zijn IP adres ;)
|
Citaat:
Wel teleurstellend, dat dit forum al zo snel vervalt tot niet snobbistisch op uitnodiging werken. |
Allez allez, dan probeert er is iemand iets nieuws, wordt hij zonder pardon afgeschoten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt voor de beveiligingstip. Ik had geen idee, ik ben daar niet zo in thuis. De host biedt geen beveiligde verbinding aan, dus moet ik uitkijken naar een andere.
Het is altijd wel aan te raden denk ik om nergens uw "officiëel" paswoord en gegevens op sites achter te laten. |
Citaat:
|
Biedt dit forum een beveiligde verbinding aan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be