Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Nieuw politiek forum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=168204)

Enticer 28 februari 2012 01:10

Nieuw politiek forum

Meer functies - meer inhoud - minder trollen

Beste mensen,

Bent u ook van mening van politics.be zijn beste tijd heeft gehad? Interessante discussies ontaarden maar al te vaak in getroll, trollende one-liners en scheldtirades.

Het belangrijkste verdwijnt in dit alles: de inhoud.

Speciaal voor jullie is er een nieuw forum opgezet, waar je uw discussiepartner inhoudelijk naar hartelust met argumenten naar de oren kan slaan, of inhoudelijk kunt bijdragen tot de discussie, met respect voor elkaar.

Het forum is qua structuur ongeveer hetzelfde, maar zit in een frisser jasje en heeft meer functies, zoals video embedding enz. Ook wordt er opengestaan voor suggesties ter verbetering van het forum.

Politics Forim

Mvg.

vrijevlaming 28 februari 2012 08:43

ik zal dan wel eens komen trollen als ik wat tijd heb

trololo! problem?

TaAlveriFikateuR 28 februari 2012 09:29

Een forum zonder trollen is geen forum meer. Zij zorgen tenminste voor wat pit en animo! :-D

Txiki 28 februari 2012 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Enticer (Bericht 6006597)
Meer functies - meer inhoud - minder trollen

Beste mensen,

Bent u ook van mening van politics.be zijn beste tijd heeft gehad? Interessante discussies ontaarden maar al te vaak in getroll, trollende one-liners en scheldtirades.

Het belangrijkste verdwijnt in dit alles: de inhoud.

Speciaal voor jullie is er een nieuw forum opgezet, waar je uw discussiepartner inhoudelijk naar hartelust met argumenten naar de oren kan slaan, of inhoudelijk kunt bijdragen tot de discussie, met respect voor elkaar.

Het forum is qua structuur ongeveer hetzelfde, maar zit in een frisser jasje en heeft meer functies, zoals video embedding enz. Ook wordt er opengestaan voor suggesties ter verbetering van het forum.

Politics Forim

Mvg.

Ge hebt al eens een draadje opgestart hierover. Boodschap blijft dezelfde: bol het dan toch gewoon af.

vrijevlaming 28 februari 2012 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6006790)
Ge hebt al eens een draadje opgestart hierover. Boodschap blijft dezelfde: bol het dan toch gewoon af.

hij heeft maar zes leden. Dat is waarom hij hier weer komt trollen.

Txiki 28 februari 2012 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 6006809)
hij heeft maar zes leden. Dat is waarom hij hier weer komt trollen.

Armoe troef dus.

Scheet in een fles 28 februari 2012 10:41

tip:

Gebruikersgegevens worden als gewone tekst uitgewisseld, zonder encryptie. Je stelt je zo bloot aan cross-site scripting attacks (session hijacking). Gebruik een beveiligde verbinding.

Firestone 28 februari 2012 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scheet in een fles (Bericht 6006820)
tip:

Gebruikersgegevens worden als gewone tekst uitgewisseld, zonder encryptie. Je stelt je zo bloot aan cross-site scripting attacks (session hijacking). Gebruik een beveiligde verbinding.

... en een proxy server.

Scheet in een fles 28 februari 2012 10:51

of iemand anders zijn IP adres ;)

Bovenbuur 28 februari 2012 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scheet in een fles (Bericht 6006820)
tip:

En een wachtwoord dat je nergens anders gebruikt, en het liefst een gebruikersnaam die je nergens anders gebruikt.

Wel teleurstellend, dat dit forum al zo snel vervalt tot niet snobbistisch op uitnodiging werken.

Xenophon 28 februari 2012 15:02

Allez allez, dan probeert er is iemand iets nieuws, wordt hij zonder pardon afgeschoten.

Firestone 28 februari 2012 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 6007176)
En een wachtwoord dat je nergens anders gebruikt, en het liefst een gebruikersnaam die je nergens anders gebruikt.

Wel teleurstellend, dat dit forum al zo snel vervalt tot niet snobbistisch op uitnodiging werken.

Evenmin vergeten een apart emailadres aan te maken dat enkel voor dat forum gebruikt wordt.

Txiki 28 februari 2012 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6007190)
Allez allez, dan probeert er is iemand iets nieuws, wordt hij zonder pardon afgeschoten.

Nee, 's niet waar. Die mens wordt gewoon gezegd: hier niet komen janken, trek uw plan met uw nieuw forum.

Enticer 28 februari 2012 16:39

Bedankt voor de beveiligingstip. Ik had geen idee, ik ben daar niet zo in thuis. De host biedt geen beveiligde verbinding aan, dus moet ik uitkijken naar een andere.

Het is altijd wel aan te raden denk ik om nergens uw "officiëel" paswoord en gegevens op sites achter te laten.

Txiki 28 februari 2012 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Enticer (Bericht 6007342)
Bedankt voor de beveiligingstip. Ik had geen idee, ik ben daar niet zo in thuis. De host bied geen beveiligde verbinding aan, dus moet ik uitkijken naar een andere.

Het is altijd wel aan te raden denk ik om nergens uw "officiëel" paswoord en gegevens op sites achter te laten.

Meneer (of mevrouw) behoort tot de liefhebbersklasse? :-P

Firestone 28 februari 2012 16:51

Biedt dit forum een beveiligde verbinding aan?

Pietje 28 februari 2012 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6007352)
Meneer (of mevrouw) behoort tot de liefhebbersklasse? :-P

Lach maar, ze gaan de wereld veroveren. 8-)

Txiki 28 februari 2012 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 6007369)

ai ai ai :?

Pietje 28 februari 2012 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6007379)
ai ai ai :?

Ah, ge weet het 8-)

vrijevlaming 28 februari 2012 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 6007369)

dat zeiden de communisten ook.Hebben we die er nu eens mooi onder gekregen hahaha!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be