![]() |
Neem een aap als avatar
Of een avatar als avatar, of een auto, of zoenende lesbiennes, of iets waar nog geen draad over is als avatar.
Vind je dit een goed initiatief? Ondersteun het, en neem mijn avatar als avatar, maar dan in het negatief ofzo, straks herken ik mezelf niet meer. Loze draden... |
Dat vind ik er ook van :-)
|
Mijn aap heeft trouwens een woordenschat van meer dan 100 woorden. Die is bijna net zo slim als mezelf. De jouwe ziet er ook intelligent uit.
|
lPlanet of the apes : the prequel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe mij maar na, mijn volgelingen.
|
Citaat:
Wat doe jij zoal met je zelf bewustzijn ? |
De Avatar stelt gewoon voor wat je bewondert. Bewonder je mannenkonten dan neem je een mannenkont. Bewonder je apen dan neem je een aap. Bewonder je intellectuele supergenieën die onze kennis revolutionair vooruit geholpen hebben dan neem je intellectuele supergenieën.
|
Citaat:
Net zoals wanneer ik de katten eten geef, als het mannetje komt dan loopt de zwakkere kat weg en laat ze het eten liggen voor hem, omdat hij sterker is. maar er is niemand die bij zijn verstand is die daardoor aanneemt dat die kat bewust is. Instinctief dominant gedrag =/= bewustzijn. En wat ik met mijn bewustzijn doe is op geen enkele manier in deze zaak betrokken. maar om u gerust te stellen zal ik u toch enige voorbeelden geven, ik schrijf wel eens verhalen en ik componeer wel eens een muziekstuk. Zaken waar je bewust voor moet zijn, ik zou het uw apen wel eens willen zien doen. |
Hij zit er al in.
|
Citaat:
Filmpje Filmpje Filmpje Kanzi:cheer: |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be