Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Neem een aap als avatar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=168222)

Bovenbuur 28 februari 2012 15:12

Neem een aap als avatar

Of een avatar als avatar, of een auto, of zoenende lesbiennes, of iets waar nog geen draad over is als avatar.

Vind je dit een goed initiatief? Ondersteun het, en neem mijn avatar als avatar, maar dan in het negatief ofzo, straks herken ik mezelf niet meer.

Loze draden...

Scherven A. Mok 28 februari 2012 17:35

Dat vind ik er ook van :-)

Scherven A. Mok 28 februari 2012 17:37

Mijn aap heeft trouwens een woordenschat van meer dan 100 woorden. Die is bijna net zo slim als mezelf. De jouwe ziet er ook intelligent uit.

roger verhiest 28 februari 2012 17:41

lPlanet of the apes : the prequel

Xenophon 28 februari 2012 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 6007421)
Mijn aap heeft trouwens een woordenschat van meer dan 100 woorden. Die is bijna net zo slim als mezelf. De jouwe ziet er ook intelligent uit.

Ik had vroeger een hond die zeer intelligent was, je bent daar niets mee als je niet bewust bent.

Scherven A. Mok 28 februari 2012 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6007440)
Ik had vroeger een hond die zeer intelligent was, je bent daar niets mee als je niet bewust bent.

Apen zijn zelfbewust hoor.

Xenophon 28 februari 2012 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 6007447)
Apen zijn zelfbewust hoor.

Waarom doen ze daar dan niets mee?

Scherven A. Mok 28 februari 2012 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6007455)
Waarom doen ze daar dan niets mee?

Sommigen hebben daar iets mee gedaan. Ze noemen zich mens nu :-P

Xenophon 28 februari 2012 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 6007468)
Sommigen hebben daar iets mee gedaan. Ze noemen zich mens nu :-P

Jaja, maar de vraag was, waarom doen de apen daar niets mee?

Demper 28 februari 2012 18:23

Doe mij maar na, mijn volgelingen.

Scherven A. Mok 28 februari 2012 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6007471)
Jaja, maar de vraag was, waarom doen de apen daar niets mee?

Die doen daar wel iets mee : die gaan pijn ontwijken bvb of een banaan voor een andere aap laten omdat die sterker is, ...
Wat doe jij zoal met je zelf bewustzijn ?

Zucht 28 februari 2012 18:54

De Avatar stelt gewoon voor wat je bewondert. Bewonder je mannenkonten dan neem je een mannenkont. Bewonder je apen dan neem je een aap. Bewonder je intellectuele supergenieën die onze kennis revolutionair vooruit geholpen hebben dan neem je intellectuele supergenieën.

Xenophon 28 februari 2012 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 6007521)
Die doen daar wel iets mee : die gaan pijn ontwijken bvb of een banaan voor een andere aap laten omdat die sterker is, ...
Wat doe jij zoal met je zelf bewustzijn ?

Pijn ontwijken? Dat doet mijn kat ook, denk je nu dat katten bewust zijn?

Net zoals wanneer ik de katten eten geef, als het mannetje komt dan loopt de zwakkere kat weg en laat ze het eten liggen voor hem, omdat hij sterker is. maar er is niemand die bij zijn verstand is die daardoor aanneemt dat die kat bewust is. Instinctief dominant gedrag =/= bewustzijn.

En wat ik met mijn bewustzijn doe is op geen enkele manier in deze zaak betrokken. maar om u gerust te stellen zal ik u toch enige voorbeelden geven, ik schrijf wel eens verhalen en ik componeer wel eens een muziekstuk. Zaken waar je bewust voor moet zijn, ik zou het uw apen wel eens willen zien doen.

Mam 28 februari 2012 23:34

Hij zit er al in.

Scherven A. Mok 29 februari 2012 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6008217)
Pijn ontwijken? Dat doet mijn kat ook, denk je nu dat katten bewust zijn?

Net zoals wanneer ik de katten eten geef, als het mannetje komt dan loopt de zwakkere kat weg en laat ze het eten liggen voor hem, omdat hij sterker is. maar er is niemand die bij zijn verstand is die daardoor aanneemt dat die kat bewust is. Instinctief dominant gedrag =/= bewustzijn.

En wat ik met mijn bewustzijn doe is op geen enkele manier in deze zaak betrokken. maar om u gerust te stellen zal ik u toch enige voorbeelden geven, ik schrijf wel eens verhalen en ik componeer wel eens een muziekstuk. Zaken waar je bewust voor moet zijn, ik zou het uw apen wel eens willen zien doen.

De meeste zo niet alle apensoorten zijn zich er bewust van dat ze naar zichzelf kijken in een spiegel. Ze geven het gebruik van voorwerpen om dingen te bereiken cultureel door, ... Er is amper iets menselijk waarvan de beginstadia niet duidelijk bij de aap zichtbaar is.

Filmpje
Filmpje
Filmpje
Kanzi:cheer:

Bovenbuur 1 maart 2012 21:49

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 6007425)
lPlanet of the apes : the prequel

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be