Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Zaterdag een bezoek gebracht aan Ikeastan ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=168249)

Gun 28 februari 2012 21:23

Zaterdag een bezoek gebracht aan Ikeastan ...

... na een uurtje rondkuieren tussen de lokale bevolking verbaasd dat ik in € kon betalen ...

Wilde nog naar Corastan trekken, maar had genoeg culturele bagage voor één weekend

Elbow 28 februari 2012 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 6007924)
... na een uurtje rondkuieren tussen de lokale bevolking verbaasd dat ik in € kon betalen ...

Wilde nog naar Corastan trekken, maar had genoeg culturele bagage voor één weekend

Ik begrijp wat je bedoelt.

F.B. 28 februari 2012 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 6007932)
Ik begrijp wat je bedoelt.

:-D Ik ook niet, maar ik heb een vermoeden.

Elbow 28 februari 2012 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 6008003)
:-D Ik ook niet, maar ik heb een vermoeden.

Ik begrijp het wel!
Ik ga daar uitzonderlijk ook op excursie, nooit langer dan uur. Sowieso krijg ik na 15 minuten al vluchtneigingen.

Je kan dus een citytrip naar Marrachech maken, heen en terug, verblijfdduur niet langer dan 1 uur, door even te shoppen in de Ikea en de Cora van Anderlecht.

Hoofddoekenkolonnes, geniqaabten met dikke buiken en kroostrijk gevolg, en elke keer ook boerka's.

Als Vlaams-nationalist wordt je er blij - bij wijze van spreken - als je er soms nog een woord Frans hoort .;-)

Telkens maak ik me de bedenking dat ik me in de verste verte niet kan inbeelden dat dat volk een professioneel leven heeft.

Alboreto 28 februari 2012 22:47

Citaat:

Verbazend hoe mensen geobsedeerd blijven met alles wat niet blank is met blauwe ogen en blond haar.

Gun 29 februari 2012 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 6008106)
Verbazend hoe mensen geobsedeerd blijven met alles wat niet blank is met blauwe ogen en blond haar.

Euh?

Gun 29 februari 2012 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 6008042)
Ik begrijp het wel!
Ik ga daar uitzonderlijk ook op excursie, nooit langer dan uur. Sowieso krijg ik na 15 minuten al vluchtneigingen.

Je kan dus een citytrip naar Marrachech maken, heen en terug, verblijfdduur niet langer dan 1 uur, door even te shoppen in de Ikea en de Cora van Anderlecht.

Hoofddoekenkolonnes, geniqaabten met dikke buiken en kroostrijk gevolg, en elke keer ook boerka's.

Als Vlaams-nationalist wordt je er blij - bij wijze van spreken - als je er soms nog een woord Frans hoort .;-)

Telkens maak ik me de bedenking dat ik me in de verste verte niet kan inbeelden dat dat volk een professioneel leven heeft.

Maracech?
Casablanca?

Ooit al geweest?

Die steden verbleken bij wat je te zien krijgt in Ikeastan ... ;-)

Nynorsk 29 februari 2012 00:24

Laatste keer dat ik in Ikea Gent was, liep het er vol met van die hoogopgeleidachtige vrouwen van 32 in vintage bloemetjesrokjes met schattige 4-jarigen in handgemaakte lieflijke jurkjes.

Klarekijk 29 februari 2012 00:39

Citaat:

Niet alleen vreemdelingen , ook Vlamingen kopen er hun wegwerpuitzet .

Jonge koppels instaleren zich in deze import stock,

Zou dat geen ideale plaats zijn waar een moderne vakbond eens voor een paar weken de blok zou opleggen . Indien wat daar wordt buitengesleurt , zou terugvallen in Belgische of Europese productie zou de werkgelegenheid nogal wat steigen denk ik . er zou meer effect hebben dan de gewone werkende burger ambeteren aan zijn werk of bij zijn verplaatsingen .

Zapatista 29 februari 2012 00:47

Ik zie het nut niet in van deze thread, lijkt me eerder cafépraat.

Xenophon 29 februari 2012 04:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 6008296)
Laatste keer dat ik in Ikea Gent was, liep het er vol met van die hoogopgeleidachtige vrouwen van 32 in vintage bloemetjesrokjes met schattige 4-jarigen in handgemaakte lieflijke jurkjes.

Sta je daar ook zo zot van? ;)

Xenophon 29 februari 2012 04:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista (Bericht 6008307)

We mogen toch nog praten?

Alboreto 29 februari 2012 07:01

K&k?

Elbow 29 februari 2012 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 6008278)
Euh?

Indeed. Euh?

Zapatista 29 februari 2012 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6008355)
We mogen toch nog praten?

Ja, op café (lees K&K).

Gun 29 februari 2012 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista (Bericht 6008307)

Indien u het nut er niet van inziet bent u steeds vrij hier niet te reageren.

Bent u trouwens tijdens het weekend al eens op bezoek geweest in de IKEA van Anderlecht?

Ik maak me sterk dat ook u zich ff niet in uw eigen vaderland gaat voelen.

Het zijn 80% allochtonen die er op dat moment de wetten en regels bepalen, 90% van de vrouwen van die 80% durven de kleur van hun haar niet laten zien.

- geen respect voor andere bezoekers, er is 4 maal met een kar tegen mijn hielen aangereden en een ontelbaar keer tegen mijn winkelkar

- tapijtjes, kussens, lakens, ... noem maar op ... worden ff vast gepakt en gewoon op de grond gesmeten

- een heer spreekt een Ikea medewerker aan (in gebroken Frans) met de vraag of hij korting krijgt wanneer hij 20 koffiekoppen met bijhorende onderbordjes aankoopt en lopt kwaad weg wanneer het het antwoord niet positief blijkt te zijn

- de koopjeshoek lijkt eerder een stort

...

SDX 29 februari 2012 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 6009451)

Bent u trouwens tijdens het weekend al eens op bezoek geweest in de IKEA van Anderlecht?

Het zijn 80% allochtonen die er op dat moment de wetten en regels bepalen, 90% van de vrouwen van die 80% durven de kleur van hun haar niet laten zien.

- geen respect voor andere bezoekers, er is 4 maal met een kar tegen mijn hielen aangereden en een ontelbaar keer tegen mijn winkelkar

- tapijtjes, kussens, lakens, ... noem maar op ... worden ff vast gepakt en gewoon op de grond gesmeten

- een heer spreekt een Ikea medewerker aan (in gebroken Frans) met de vraag of hij korting krijgt wanneer hij 20 koffiekoppen met bijhorende onderbordjes aankoopt en lopt kwaad weg wanneer het het antwoord niet positief blijkt te zijn

...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5701036)
De multiculturele maatschappij is een feit. Aanvaardt het. Leer er mee leven. Maak er het beste van.

Elbow 29 februari 2012 21:30

Citaat:

Het omgekeerde (80% Vlaamse allochtonen in Verwegistan) zou steevast door du mutikul- euh megakulknuffelaars als 'kolonisereing' of 'bezetting' gehekeld worden.

Zapatista 29 februari 2012 21:38

Citaat:

...

Het duivelsch werk van sharia4ikea.

Supe®Staaf 29 februari 2012 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 6008296)

Hadden ze die 4-jarigen niet meegebracht, dan had ik dringend een salontafeltje nodig.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be