![]() |
Open brief tegen gaybashing
Hier te lezen: http://stopgaybashing.wordpress.com/
Teken hier de petitie: http://www.change.org/petitions/open...top-gaybashing |
De tekst :
Citaat:
|
Getekend.
|
getekend
|
Ik vind het wat overdreven. Twee krijgen er klop en plots is het een recente golf van geweld en onbegrip tegen homo's.
Het probleem is veel breder dan alleen homo's; het gaat over ongestraft blijven van asociale straatlopers met een gedragsprobleem. Zo'n etiketverandering kan misschienwel leiden tot iets dat verder gaat dan de discussie ocharme-die-gediscrimineerde-allochtoon tgo weg-met-buitenlands-krapuul. Intussen toch getekend. |
Citaat:
Tweede probleem is dat bij zo'n conflict een derde gezagsdrager belangrijk wordt: de peergroep. En daar heeft een overheid belachelijk weinig vat op. Zelfs in redelijk gemengde scholen bestaat weinig vermenging: de verschillende achtergronden staan die vermenging ook mede in de weg. Groepsdruk doet de rest. Zolang de school de enige echt verbindende schakel vormt tussen die jongeren en de moderne waarden die in deze open brief verdedigd worden, is zo'n oproep een maat voor niets. En zolang de instroom van mensen met een totaal andere culturele achtergrond doorgaat zal daar weinig aan veranderen. Citaat:
|
Getekend
|
[knuffelaarmodus]Racistisch pamflet[/knuffelaarmodus]
|
Ik heb proberen te tekenen, maar krijg constant "an error occured"... Straks nog eens proberen.
|
De dag dat holebis een open brief tekenen,om op te houden van ons, westerlingen en heteros ineen te slaan,en op de rails te smijten,zal ik er eens over nadenken.Wij staan als hetero niet te dansen op gayparades.
Ik heb niks tegen holebis,wel die aanstellerij en publiekelijk,om te tonen.....Zie je,wij zijn HOLEBI.Man en vrouw staan elkaar ook niet publiekelijk af te likken. En men neef is ook holebi,dusja. |
Citaat:
Dus er kan niets tegen gedaan worden? |
Onze Filip had weer eens gelijk...wat een bruine bende racisten toch die NVA'ers.
Het viseren van de allochtonen....een ergere vorm van racisme is niet denkbaar... :roll: |
Citaat:
Ik ben beledigd met zulke debiele belediging aan mijn sexuele voorkeurgroep. Kruip terug onder de steen vanwaaronder je bent uitgekropen. |
Citaat:
Uitdagen is verkeerd ! Die uitdagingen worden soms beantwoord en dan gaan ze janken. Wie a zegt, moet b zeggen. :| |
2 Bijlage(n)
Uitdagen? Die dagen toch niet uit? Aanstootgevend gedrag? Nee toch?
Bijlage 85001 Bijlage 85002 Ge ziet dat zot zijn nog altijd geen zeer doet :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien is het enkel de druppel die de spreekwoordelijke emmer doet overlopen die uit méér bestaat dan alleen maar : kans op klop te krijgen Citaat:
Maar dat staat er dan wel los ... holebi's hebben echt niet moeten zitten wachten op die asociale straatlopers met een gedragsprobleem ( die hier meteen vereenzelvigd worden met buitenlanders ) om dien emmer te vullen. |
Citaat:
zolang imams zich bezighoudt met inspiratie voor iman uit dat stoffig boek te halen zal hun houding nooit wijzigen en kan je niet echt verwachten dat ze de broodnodige mentaliteitswijziging geloofwaardig kunnen uitdragen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be