![]() |
Multinations zijn graag in België
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=AL3MUJCP
Citaat:
|
Ja, het kleine aantal grote multinationals, dat grote belastingsvoordelen krijgt EN subsidies, allemaal ten koste van de KMO, die overbelast en uitgeperst wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er even bij zeggen dat dezelfde man hier eigenlijk aangeeft dat de meeste multinat's hier blijven door de NIA, en dat België helemaal geen fiscaal paradijs is. En natuurlijk, de kans is groot dat bij de begrotingscontrole deze NIA weer op de tafel komt... er zijn nog altijd mensen die denken dat bedrijven wegpesten winst oplevert... |
Citaat:
We zijn nog steeds een land met puike inwoners, met vele mogelijkheden ... maar helaas met een aantal verkeerde zaken, die dan nog alsmaar erger worden. Ik wil graag dat we tot de top 5 van de wereld blijven behoren. En ik zou graag hebben dat op het vlak van bescherming van culturele minderheden, (de bescherming van de Vlaamse Cultuur en vooral de taal, bedoel ik dan) we eindelijk de 19 ° (negentiende) eeuw achter ons laten. Want op dit vlak behoren we niet eens tot de top 50 van de wereld. Wel tot de top 10 van de bananenrepublieken ... Je gaat me toch niet vertellen dat die nuance je ontgaan was ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U echter... |
Citaat:
Maar zoals u zei, deze man weet waarschijnlijk wel waarover hij praat :) |
Citaat:
Vooral dat u hier reeds meer dan eens blijk gegeven hebt van een verbluffende kennis omtrent financiële en economische items ...:roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be