Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   UItspraak H.Schiltz Groei VB ook te wijten aan Franstaligen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16834)

Herman Desmedt ©HD 22 juni 2004 13:34

De uitlating van H. Schiltz dat een deel van de groei van het VB aan de Franstaligen te wijten is, heeft kwaad bloed gezet bij de PS

Nochtans is dat absoluut niet ver gezocht. Ook op dit forum hebben diverse reacties al duidelijk en al lang van te voren aangegeven dat
- het doordrukken van het migrantenstemrecht
- het "non" bij BHV
enz. ook bijdragen tot stemmen voor het VB.

Di Rupo en Picqué hebben met hun uitlating hierover alleen weer eens een paar stemmen voor het VB bevestigd en misschien zelfs gewonnen.

Patriot! 22 juni 2004 13:38

Alsof er één Vlaming is, die door BHV over de schreef is getrokken :roll:

Herman Desmedt ©HD 22 juni 2004 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

In mijn straat alleen al drie die ik ken die dat als reden aangeven en daar openlijk voor uit komen. (ik woon dan ook in H-V)

Is uw stelling misschien dat al die mensen ineens racist zijn geworden ?

Patriot! 22 juni 2004 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

In mijn straat alleen al drie die ik ken die dat als reden aangeven en daar openlijk voor uit komen. (ik woon dan ook in H-V)

Is uw stelling misschien dat al die mensen ineens racist zijn geworden ?

Die mensen zijn geen racisten, ze willen gewoon geen migrantenstemrecht, en de andere partijen reageerden daar te lauw op.

Herman Desmedt ©HD 22 juni 2004 14:27

Er zijn natuurlijk ook nog andere redenen om een proteststem uit te brengen.

Calle 22 juni 2004 16:07

Toen ik aan het stemloket uitlegde wat UF en FDF eigenlijk betekende waren er toch ook een paar die van mening veranderden over onze Waalse broeders :) .

Tantist 22 juni 2004 20:56

Citaat:

De uitlating van H. Schiltz dat een deel van de groei van het VB aan de Franstaligen te wijten is, heeft kwaad bloed gezet bij de PS

Nochtans is dat absoluut niet ver gezocht. Ook op dit forum hebben diverse reacties al duidelijk en al lang van te voren aangegeven dat
- het "non" bij BHV

Di Rupo en Picqué hebben met hun uitlating hierover alleen weer eens een paar stemmen voor het VB bevestigd en misschien zelfs gewonnen.

Correct.

Durf je tegen de PS in te gaan, wordt dat meteen aangevallen vanuit "Zuid-België"... Once more beautifully fucking illustrated, laddie...

België04 23 juni 2004 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Toen ik aan het stemloket uitlegde wat UF en FDF eigenlijk betekende waren er toch ook een paar die van mening veranderden over onze Waalse broeders :) .

FDF komt niet eens apart op, slimme.

België04 23 juni 2004 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:

- het "non" bij BHV

Correct.

Durf je tegen de PS in te gaan, wordt dat meteen aangevallen vanuit "Zuid-België"... Once more beautifully fucking illustrated, laddie...

Durf je in te gaan tegen de PS word je aangevallen door de PS; en dat is maar normaal ook.

Steenbok66 23 juni 2004 13:40

Citaat:

in mijn straat heeft een trouwe vroegere CD&V kiezer ook VB gestemd...
weten jullie waarom....?
het Vb had stickers op de electriciteitspalen geplakt met de slogan dat ze zwerfvuil gingen doen vermijden, o.k. ten minste toch het sluikstorten, en er komt elke dag een donkere huidkleurige in zijn berm pissen... (jullie moeten weten dat die berm er absoluut onverzorgd bijligt en dus aanzet tot van alles)...
dus VB gestemd omdat dan het in de berm pissen eindelijk een halt zal toegeroepen worden...

en ik heb wat bijgeleerd... dank zijhet VB weet ik dat in de berm sluikpissen ook sluikstorten is.... :wink:

Luddo 23 juni 2004 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
Citaat:

weten jullie waarom....?
het Vb had stickers op de electriciteitspalen geplakt met de slogan dat ze zwerfvuil gingen doen vermijden, o.k. ten minste toch het sluikstorten, en er komt elke dag een donkere huidkleurige in zijn berm pissen... (jullie moeten weten dat die berm er absoluut onverzorgd bijligt en dus aanzet tot van alles)...
dus VB gestemd omdat dan het in de berm pissen eindelijk een halt zal toegeroepen worden...

en ik heb wat bijgeleerd... dank zijhet VB weet ik dat in de berm sluikpissen ook sluikstorten is.... :wink:

Wat nen domme! In zijn plaats zou ik een pispotteke plaatsen en met de inhoud mijn kompostbak bevochtigen! Dan heeft hij er ook iets aan. En dan kan hij nog voor het Vlaams Blok stemmen!

Steenbok66 25 juni 2004 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66

weten jullie waarom....?

Wat nen domme! In zijn plaats zou ik een pispotteke plaatsen en met de inhoud mijn kompostbak bevochtigen! Dan heeft hij er ook iets aan. En dan kan hij nog voor het Vlaams Blok stemmen!

tiens, tiens.... en ik lees hier overal dat de VB'ers de slimsten zijn... :wink:

zorroaster 25 juni 2004 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door België04
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist

Correct.

Durf je in te gaan tegen de PS word je aangevallen door de PS; en dat is maar normaal ook.

Sinds wanneer is La Libre een PS-krant?

circe 25 juni 2004 12:08

Citaat:

Een elektrische draad verstoppen tussen de struiken zou misschien ook een leuk effect kunnen geven :wink:

Steenbok66 25 juni 2004 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:

Een elektrische draad verstoppen tussen de struiken zou misschien ook een leuk effect kunnen geven :wink:

een nazi methode... daar doe ik niet aan mee....
de eigenaar van de berm heeft intussen ingezien dat zijn wildernis te verzorgen ook helpt... sindsdien doet de "sluikstorter" het niet meer...
maar ondertussen is de dommerik een van de 1.000.000 onnozelaars... en hij ziet het gelukkig in... want de VB'ers van Genk lachten hem uit toen hij vroeg er iets aan te laten doen... LOL

circe 25 juni 2004 16:29

Citaat:

Citaat:

Een elektrische draad verstoppen tussen de struiken zou misschien ook een leuk effect kunnen geven
een nazi methode... daar doe ik niet aan mee....
waarom is het plaatsen van een (zwakstroom natuurlijk) elektrische draad om fervente wildplassers een duidelijk signaal te geven een "nazi-methode"?

Als duidelijk praten niet helpt? wat moet je dan doen?
Wildplassen IS verboden, dat weet je toch? Misschien kunnen de winkeliers in SintNiklaas en Borgerhout dat systeem ook eens gaan toepassen, spaart hen een heleboel opkuiswerk!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be