| 

| De schoofzak | 3 maart 2012 19:24 |  

Citaat: 

| 

Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus
					(Bericht 6013584)
				 Slim van onze Bart, héél slim : hij geeft Di Rupo en al zijn medestanders (vakbonden, Het Hof etc.) de pap in de mond!:roll:
 Die hebben nu nog zo'n 2 jaar (een eeuwigheid in de politiek) de tijd om alles in stelling te brengen tegen Bart's plannen....:twisted:

De faciliteiten voor Franstaligen zullen nu in snelhardend beton gegoten worden, het lobbyen in Parijs zal nu nog intenser worden en dankzij de 'briljante' zet om een handvol ex-blokkers op te nemen zal het cordon sanitair nu nog vlugger toegepast worden...:lol:

|  Precies of een concurrerende politieke partij daartoe weinig of veel pap in de mond moet krijgen. 
Op de eerste ministerraad van de non-regering-zonder-Vlaamse-meerderheid zei Di Rupo het al duidelijk: er is maar één doel, en dat is de nva bestrijden.

Nu mijn mening over de zaak zelf: 
als lid van de nva stond ik op communautair vlak reeds aan de harde kant. Deze nieuwe stellingname verheugt me dus zeer bijzonder.

Ik zal nog een tandje bijsteken om te helpen waar ik kan, om de partij in oktober een knalfeestje te kunnen laten vieren !! |