![]() |
mannelijke rokers gezocht voor korte survey (voor thesis)
Vooraf: indien er mensen zijn die dit bericht niet gepast vinden, laat gerust weten, dan verwijder ik het.
Hallo iedereen, Voor mijn thesis zoek ik mannelijke rokers. Mijn onderzoek bestaat uit een survey die beschikbaar is op www.thesistools.com/rookstudie. Het onderzoek duurt minder dan 10 minuten. Ook als je soms rookt kan je meedoen. Op basis van de gegevens van deze studie doe ik analyses die ik dan zal gebruiken in mijn thesis. Ik kan op dit moment niet precies vertellen wat het opzet is van de studie (omdat de kans dan altijd bestaat dat je ervoor zorgt dat mensen op een bepaalde manier antwoorden). Om deze reden liefst niet hier bespreken waar de verschillende elementen van de survey voor dienen (op die manier worden mensen die het nog niet hebben ingevuld mogelijk beïnvloed). Mijn e-mailadres wordt gegeven op het einde van de survey, stuur gerust een mailtje naar dat adres als je achteraf wil weten wat het opzet was en wat de resultaten zijn. Heel erg bedankt aan iedereen die deelneemt! |
![]() |
Eens roker altijd roker maar ik rook al wat jaren niet meer maar heb de enquete toch ingevuld.
|
ik wil ook meedoen :(
|
![]() Neem een chocoladen sigaretje als je niet rookt ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ook. :-( |
Een prachtige reden voor weerbare mannen om te beginnen roken! Dit vereist moed en zelfopoffering, maar weet dat je je steentje bijdraagt voor het welzijn van het glorieuze vaderland!
Steun onze studerende jeugd en je steunt indirect ook hun latere carrière en hun bijdrage aan onze nationale economie en ons algemeen welzijn. Waarop wachten jullie nog? Gauw naar de winkel achter een paar sloffen! Te weer! |
Passief roken, geldt dat ook?
|
deze oude knar, geboren in 1910 en 40 groene michels rookt per dag, heeft de enquete ook ingevuld
|
Citaat:
|
ik heb ook meegedaan, zelf vrouw zijnde hihi
fukc discriminatie en uitsluiting :cheer: |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=167988 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be