![]() |
Mathilde slaat kinderen
jaja, je leest het goed, ze kan haar handen niet thuis houden.
http://nieuwsblad.be/article/detail....gn=nieuwe-week |
Ge zijt gewoon jaloers, jong
|
Ze zouden beter wat meer tikken krijgen.
|
Die jongen vertelt gewoon de waarheid?
Ze vraagt hem wat 'Wat doe je graag op school?'. Hij antwoord 'niks'. Toch krijgt hij petsen. Moraal van het verhaal: vertel gewoon wat ze willen horen om geen petsen te krijgen. |
jamaar eeft dat pijn gedaan, of was dat een educatieve onschuldige tik zonder dat haar hand 2 dagen op de kaken van het kind stond ?
We moeten eerst een definitie geven wat een TIK is, en dan moeten we bespreken wat aanvaardbaar niveau van pijngrens is als educatief instrument. Ik geef toch elke dag eens een tikje op mijn vrouw haar strak kontje, en educatief is dat gewoon van schat, ik zie u poepje graag :oops: |
Citaat:
Mijn kinderen kregen vroeger weleens een "tik" op de handjes. Deed ik met 2 vingers, nooit met de volle hand. Wel; ze leven nog steeds. En wat is daar verkeerd aan? |
Citaat:
|
Citaat:
En: heeft ie haar een schop terug gegeven?..:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
trouwens "een tik" wordt hier al "slaat kinderen"
eerlijk blijven hé giserke, je hebt er een heel zoutvat op gestrooid |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, echt: vind ik niet kunnen. Neem dan geen hond eh.:evil: |
Citaat:
En maak van dat zoutvat maar ineens ne "strooiwagen zout".:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zonder zo'n discipline op te leggen heb je een sterk beest met scherpe tanden en klauwen dat je niet kan controleren. |
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij alle honden dood moeten en we terug wolven moeten introduceren in het Zoniënwoud, Tillegembos en het stadspark van Erembodegem. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be