![]() |
De Wever: weer een beresterk interview!
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...0158/1.1238279
Lef, gedrevenheid, overtuiging en gezond zelfbewustzijn met de nodige relativering! 8-) |
Citaat:
Oude verschaalde melk was het. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook al ben ik het op sociaal economisch vlak niet eens met Dewever, het was een sterk interview ! Alleen hij kan in Vlaanderen zo'n interview geven. Duidelijk.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Hij ziet er 10 jaar jonger uit vergeleken met een paar maand geleden. :-o
Het interview zelf was goed, niets nieuws of bijzonders. In ieder geval prima die dwaas Luc Van der Kelen op zijn plaats gezet (voor de zoveelste keer). :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
________________ Vermits de NVA weet dat ze de gemeenteraadsverkiezingen gaat winnen (kan ook niets anders want ze vertrekken van nul bij de gemeenteraadsverkiezingen) maakt ze van die lokale verkiezingen een nationale inzet. Een beetje doorzichtig en dikke volksverlakkerij! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PS: nog altijd de functie "handtekening veranderen" niet gevonden? :roll: |
Citaat:
Indien ik het interview niet had gehoord, dan zou ik evenveel weten als nu. Exact evenveel. Er was niets 'vernieuwends' aan. ____________ Vermits de NVA weet dat ze de gemeenteraadsverkiezingen gaat winnen (kan ook niets anders want ze vertrekken van nul bij de gemeenteraadsverkiezingen) maakt ze van die lokale verkiezingen een nationale inzet. Een beetje doorzichtig en dikke volksverlakkerij! |
Citaat:
Zo kennen we je! :rofl: Jij vindt alleen jezelf 'vernieuwend'! :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Wat er ook van zij: die frustratie, dat rancuneuze, dat is typisch voor alle neoliberalen. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be