![]() |
Andrew Breitbart R.I.P.
De conservatieve politieke blogger Andrew Breitbart (43) sterft een paar uur voordat hij video's zou publiek maken die zouden bewijzen dat Mr. Obama contacten had met extreem linkse activisten (The Weather Underground).
![]() R.I.P. 1 maart 2012 http://www.breitbart.com/ __________________________________________________ ____________________ Citaat:
|
Citaat:
:lol: Complete onzin, die man was een fake. Uit context video's maken was alles wat die kon. Spijtig voor zijn familie maar niks meer voor dere st hoor . |
Laten we even afwachten of Steve Bannon de Obama Harvard tapes kan beschikbaar maken... Steve Bannon FOX
BTW, ik ben zelf ook geen Breitbart liefhebber, maar mss zijn deze video's van belang. |
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Tussen haakjes: Breitbart was een zware cocaïne-gebruiker. Niet zo gezond voor het hart dus.
|
Contacten met Extreem links in de VS?
is dat iets als de CD&V hier? :lol: |
Hij zal niet gemist worden.
|
Citaat:
Zelfs als stond er niks op die tapes dan nog maakt die er zo'n heisa rond. Zou me niet verbazen als hij zelf geruchten zou lanceren zoals jij over dat het geen natuurlijke dood was. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een Jood dus .....
|
Citaat:
Citaat:
Geruchten en insinuaties. Waarom kan je obama niet uitstaan? |
Citaat:
|
Citaat:
Mr. OB is een extremist en hij is omringd door een bende extremisten, dat werd reeds dikwijls bewezen. Deze video's zouden dat weerom omweerlegbaar duidelijk maken. Verder laat het me koud dat hij wit is en heeft het ook niets te maken met het waardeloze paradigma democraten/republikeinen. Ron Paul is voor mij de enigste en beste optie om de VS nog iets langer in stand te kunnen houden of mss kan hij zelfs het land sleeptrekken en terug op het juiste pad helpen. Ik heb gehoopt dat OB het kon (yes, we can), maar zijn 'hope en change' zijn een regelrechte ramp en een hoop miserie geworden, nothing personal though... |
Citaat:
Maar wat heeft Malkin daadwerkelijk verwezenlijkt buiten wat boekjes, haar website, light activisme en haar optredens in de GB-show welke haar een meerwaarde geeft tov Breitbart ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be