![]() |
Fouad Belkacem, troll of echt?
Fouad Belkacem, en zijn sharia4belgium... zijn youtube filmpjes en uitspraken zijn een karikatuur van zichzelf. Mocht ik een gans land willen trollen als "fundamentalist" zou ik het exact zo doen. Volgens mij zijn heel wat van zijn acties zonder meer contra-productief en weet hij dat goed genoeg. Belkacem is imho aandachtsgeil en misbruikt daar zijn godsdienst voor. Maarja daar dient godsdienst dan ook voor...
Anyways, is hij echt of trollt hij gewoon gans Vlaanderen? Het zou me persoonlijk niets verwonderen mocht hij op de loonlijst van het Vlaams Blok staan. |
Citaat:
het Vlaams Bolk bestaat niet meer. Ik weet dat dat een ontnuchtering voor u moet zijn maar wij leven nu eenmaal in 2012 en vieren binnenkort 10 jaar Vlaams Belang. U weet wel, die partij die voor het hoogste rechtscollege is moeten verschijnen en daar is vrijgesproken van alle aanklachten van racisme en dergelijke. Zoek het maar op. Dat moet een slag geweest zijn die door velen nog steeds wordt verdrongen uit het primaire geheugen. Tweede nieuw feit: Wat die onnozelaar van S4B betreft: raar maar waar had ik initieel ook zo'n gevoel...wat komt die zeikerd hier allemaal vertellen zeg dacht ik bij mezelf. Evenwel: Dit was de islam in al zijn ideologische afgrijselijkheid. Die man is het levende bewijs van het feit dat de islam helemaal geen godsdienst is maar een ideologie (toevallig bijna identiek aan het nazisme maar dat is een andere discussie). Ook dat wordt door velen hier uit het primaire geheugen gebannen op bevel van de regimemedia. Het is trouwens een schande dat die man is veroordeeld. Hij was een wandelend demystificatiemachine die ons eens van naaldje tot draadje kwam uitleggen wat de sharia is en hoe die werkt. Citaat:
Het getuigt van een ongelooflijke naiviteit dat wij in het westen die nazi's binnenhalen met de overtuiging dat die nazi's plotseling hun nazisme gaan vertalen in verlicht humanisme. Tegenover deze historische blunder was de apeasementpolitiek een lachertje, en die heeft uiteindelijk honderd miljoen doden geeist.:roll: Natuurlijk was hij een gevaar voor het Belgische establishment: hij legde de sharia uit zoals hij was en niet zoals pakweg de linkies van de VRT hem graag willen uitleggen "voor de mensen"... De overgrote meerderheid van de westelingen denken nog steeds dat er twee islams zijn: - ééntje zoals hij is in al zijn gruwelijkheid in Verweggistan - en ééntje zoals pocoland hem door de strot van de westelingen wil duwen, "de islam van duizend en één nachten" kwa. |
Citaat:
Het VB staat voor een aantal standpunten, en ook al is het officieel niet meer zo, iedereen weet dat men op VB moet stemmen als men racist is. Dat geven de meeste VB stemmers ook grif zo toe. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook niet een beetje vooringenomen? |
Citaat:
Natuurlijk staan zulke kerels op de loonlijst van bepaalde groeperingen. Dat heeft met vooringenomenheid niets te maken. Indien dit niet zo is, zijn ze mss gewoonweg stapelgek of ultradomme patsies, wat ik ten zeerste betwijfel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk echter dat er niemand meer stemmen wint voor het Blok dan hij. De kop van De Winter in de media, of de kop van Belkacem.... ik denk dat de tweede de beste propaganda is. |
Waarom enkel focussen op het VB? Blijkbaar gaat het om een internationale franchise.
http://www.sharia4america.com/ http://www.rationalresponders.com/forum/28562 http://sheikyermami.com/2009/10/18/i...ity-relations/ |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Citaat:
|
Belkacem lijkt verdacht veel op Belgacom, misschien een campagne van een andere provider.
|
Effect heeft gelijk, het is allemaal de schuld van het VB.
|
[
Citaat:
Mijn punt, namelijk dat u een leugenaar bent, wordt hierbij niet alleen nogmaals bewezen maar uw leugens krijgen een meer groteske dimentie... Citaat:
Ik trek mijn conclusie hierboven terug. Wat u vertelt zijn geen leugens. Neen, het is pure achterlijkheid en beperktheid als iemand verklaart de meeste stemmers van het VB te kennen. :lol: Deezelfde waanzin is tevens ook de reden waarom u dat half miljoen racisten van het VB dat vandaag voor de NVA stemt vergeten bent. Volgens u is de NVA vandaag dus, mutatis mutandis en wiskundig, een even racistische partij als het VB met dat verschil dat het VB reeds werd vrijgesproken door het hoogste rechtscollede en uw NVA niet. Even @ onze NVA vrienden: ik vind de NVA helemaal niet racistisch hé...het is effect die dit beweert. Het feit dat hij niet eens beseft dat hij dat doet reduceeert geenszins de waanzin van die uitspraak. Citaat:
Ik had het over de islam. Nu dacht ik dat ik u die nuance zou kunnen uitleggen maar gezien het feit dat u uw eigen partij racist noemt doet mij vermoeden dat zulk een poging totaal futiel is. U zit hier eigenlijk de mensen, die hun leven heben gegeven om het nazisme buiten te jassen op de meest achterlijke wijze te beledigen. Dat is een schande. En domheid is geen excuus. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze inpassen in een groter plan lijkt me aannemelijk. Geen enkele hobbyist houdt zich met zoiets bezig. |
Citaat:
VB = pro Zionisme = anti Islam, dat is het verband. Als ze er baat bij hebben het spelletje mee te spelen of alzo hun taak te vervullen, zullen ze dat zonder twijfel doen. Verder... Citaat:
|
Citaat:
|
Hij schudt duchtig aan de politiek correcte boom in Vlaanderen.
Die weten het nu even niet meer zo goed, en da's leuk om te zien. |
Citaat:
- als je geneigd bent te geloven dat dat kieken op de loonlijst van het Belang staat, dan ben ik geneigd te geloven - gelet op de naïviteit van de koekendozenaanbidders - dat de BUB ook op die loonlijst staat; en idem dito voor de communistische partij van de arbeid, wegens hun ongelooflijke aanbidderij van hun pertang waanzinnige ideeën en wegens de hardnekkigheid waarmee ze die blijven aanhangen. - was jij misschien ook geneigd om te geloven dat de piloten-kapers van 9/11, of van de aanslagen in Londen of Madrid, ook op een soortgelijke maar buitenlandse loonlijst stonden ? - en die moslims die in hun thuislanden jonge meisjes vermoorden omdat ze naar een school durven gaan, of die verliefd werden op een andere dan die uitverkoren was door hun ouders; of die homo's opknopen ..., staan die beulen ook op extreem-rechtse loonlijsten ? Verder nog een reactie op die gast in deze draad die denkt dat er niet extremistische moslims èn/of katholieken bestaan. Vergeet het. Ze zijn misschien tijdelijk niet extremistisch, of ze zijn uit praktische overwegingen tijdelijk wat gemodereerder, maar in wezen zijn ze allemaal dezelfde: laat ze los, en ze beginnen iedere andersgezinde te demoniseren, aardig geholpen door wetgeving te doen stemmen die echtscheiding strafbaar maakt, net zoals voorhuwelijkse betrekkingen en overspel, voorbehoedsmiddelen, homosexualiteit, abortus, euthanasie, in vitro fertilisatie, arbeid of plezier op de dag des heren, monokini of bikini, enzovoorts ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be