![]() |
VRT = antisemitisme-light?
Citaat:
|
diepgewortelde ideologische strijd tussen antizionisme en antisemitisme
antisemieten verklaren hun handelen steeds als antizionisme |
En zo holt men het begrip antisemitisme verder uit, welke betekenis kan men er heden nog aan geven ?
Ook in Nederland moet men opletten wat men uitzendt om niet van dit kwaad verdacht te worden. `Censureer antisemitische VPRO!’ VPRO speelt gevaarlijk spel met ontmenselijking van Joden |
er is nu eenmaal een groot verschil tussen
eigentijdse kritiek op politiek van Israel, zeker in detail van een bepaalde coalitie bv en "Vergassen van Joden misschien exuberant vinden", maar het begrijpen omdat er een "Joods complot" is dat achter de schermen actief is. |
zijn alleen maar kritische vragen op basis van cliché-beelden die al dan niet terecht zijn
|
zucht ... hier gaan we weer ... het gemak waarmee woorden als antisemitisme over de lippen rollen, meneer Gantman zou zich moeten schamen
|
Citaat:
|
Zoals ik al zei: dergelijk geweeklaag bevestigt juist stereotiepen.
|
Citaat:
Een Joods komplot? Onmogelijk...Israël is 100% omgeven door islamieten met als centraal thema in hun ideologie "dood aan de Joden". Het zijn de roden, poco's en andere "progressieven" die de islam "leuk" vinden en nog enkel de islam hebben als electorale reserve. Komplot? Onmogelijk...:roll: |
Citaat:
In België zou je toch net het omgekeerde verwachten? :? Kindermisbruik en familiaal geweld als topprioriteit voor Justitie ipv antisemitisme (euh, hallo?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de Vlaming stond/staat erbij en keek/kijkt ernaar.... |
Gantman heeft gelijk.
Iedereen weet dat de VRT een haard van extreem-links is; en die mensen haten gewoon bepaalde groepen; Joden, Vlamingen zonder huisnegermetaliteit, de middenklasse etc etc... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Enerzijds vind ik het héél erg, dat een journaliste niet meer haar werk kan doen zonder angst voor vervolging van censuurinstituten en gedachtenpolitie zoals het CGKR.
Anderzijds vind ik het best lollig dat diegenen die het CGKR steeds toejuichten om zogenaamd racistische uitingen te censureren, nu door hun eigen luizen gebeten worden. Dat hellende vlak, waarvoor ik al lang waarschuwde, wordt stilaan voor iedereen een moeilijk begaanbaar pad.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be