![]() |
Termont: Gent niet toeristisch
Citaat:
http://trends.knack.be/economie/nieu...0060369037.htm |
Gentse Fieste !
Maar die gaan ook kapot aan hun eigen succes. Gent is de stad waar de studenten na hun studies graag blijven hangen, tesamen met hun lief waarmee ze samen hokten, om er te werken en te blijven de student uithangen ... |
Citaat:
In Gent heb je al immens lang een Turks gedeelte, dus het is geen Turkse stad. Of noem het anders een Russische stad, aangezien er ook een Russisch gedeelte is: Moscou. En veel Roma zigeuners? Je hallucineert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet ik dan veronderstellen dat ik dan 4 jaar aan de verkeerde kant heb gestudeerd en dat mijn nonkel 27 jaar aan de verkeerde kant heeft gewoond? Wat zei uw dochter dan? "Ma, het zit daar vol Roma zigeuners en Turken!"? Ze is al even open voor andere mensen als jij precies... :roll: |
Citaat:
Maar open is ze er wel voor hoor: ze heeft vier jaar lang een Turkse vriend gehad.... dat stoort je toch niet hoop ik? |
Roma, het zijn er toch een stuk of 5000 geloof ik... voor precieze cijfers wend u tot het OCMW, die hebben de volledige lijst
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, dat stoort me erg zwaar!! :oops::oops: :lol: Citaat:
En als u echt beweert dat Gent een turkenstad is, kan ik daar twee dingen opmaken: 1. Je ziet dingen die er niet zijn of erg overdreven 2. Je gaat weinig naar Gent maar telkens toen je er was, speelde je het "boze blikken werpen naar vreemdelingen waar je extra hard op let"-spel |
Citaat:
|
Citaat:
Ik studeer wel 4 jaar aan Gent en ga regelmatig naar een nonkel die er 27 jaar woont, maar nee, ik besef niet hoe erg de situatie is. Ik kan moeilijk drugs nemen of hondsdolheid krijgen om te zien hoe jij ertegen aan kijkt. Ma bon, we zijn niet allemaal verzuurd en verbitterd als een nationalistische pessimistische xenofoob als jij. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat uw nonkel dan ook wel zal weten waar het niet "Turks" gedeelte is en dat Moscou niets met Rusland te maken heeft. Ter inlichting: Ik woonde reeds sinds de jaren ’40 in Gent en zag de eerste Turken binnekomen in de jaren ’60. Ik was een van de eersten die met die gasten op stap gegaan ben om ze een beetje wegwijs gemaken in Gent. |
Citaat:
Hypocriet. Ik ga hier verder geen aandacht besteden aan deze discussie. Hij zit toch vast door jullie, die weer broodnodig bij alles en nogwat de immigratie, Turken, Marokkanen en andere volkeren betrekken en ze verwijten. |
De Turken heb je vooral aan de Dampoort geloof ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou mij aan de feiten en dat is dat inderdaad grote delen van Gent door Turken bewoond worden. Vraag maar aan uw nonkel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be