Attiladehun |
25 juni 2004 14:41 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
De grootste onverdraagzamen zijn bijna altijd van Marokkaanse afkomst, dat is niet alleen de mening van veel Vlaams Blokkers, maar van veel mensen tout court; ge ondervindt dat vooral als ge in zo'n concentratiewijk woont. Arrogante en agressieve kereltjes dat dat zijn... :evil:
En dan maar zagen over het Vlaams Blok... :roll:
|
Ik weet niet waar u woont, maar ik woon in zo een "concentratiewijk" en ik ga u zeggen: kom daar buiten en ze zeggen goeiedag.
Kom eens buiten in "vlaamse" concentratiewijk. 1) u gaat er niemand op straat zien lopen. 2) als u iemand tegenkomt en u zegt uit beleefdheid goeiedag. Dan mag u bij wijze van spreken een bezoekje verwachten van de politie omdat u iemand hebt aangerand. Wie is er dan onverdraagzaam?
(en de reden waarom marokkanen meer buiten lopen, is omdat het in hun aard zit. Zuiderse landen doen dat nu eenmaal. Spanjaarden, Italianen,portugezen... maar dit is een andere kwestie)
|
Ik woon in de meest beruchte concentratiewijk van Antwerpen, Seefhoek, al heel mijn leven. Wie zegt er 'goeiendag'? Wat u daar lult over 'Vlaamse concentratiewijk', wat wilt ge daar nu feitelijk mee zeggen?
En met Spanjaarden, Italianen, Portugezen heeft niemand last. En ook niet met Afrikanen, Oosteuropeanen, Chinezen, Zuid-Amerikanen, ...
De grootste kanker in onze wijk is het grote aantal arrogante en agressieve kereltjes van Marokkaanse afkomst. Eens we die zouden kunnen buitengooien, zal de wijk terug opfleuren. Ze moeten ze voor mijn part niet deporteren, hoor, laat ze gewoon in de chique buurten gaan wonen, waar de dikke nekken van SPa en Groen! wonen, dan kunnen die ook meegenieten van hun 'verrijkende' aanwezigheid.
En als de huren daar te hoog liggen voor die 'arme' Marokkaantjes, dan mogen ze voor mijn part ook nog huursubsidie krijgen van de motherfucking Belgische Staat. :evil: :twisted: 8) 0X
|