![]() |
Zeker een vlaams blokker.
Hier en daar komt er toch iemand plots tot de vaststelling dat er een en ander niet juist in de haak zit met het vreemdelingen beleid.
Ik vraag me af wie de volgende zal zijn. http://www.hln.be/hln/nl/960/Wereld/...nlanders.dhtml |
plat populisme om de Le Pen-kiezers weer aan te trekken.
|
Citaat:
|
Natuurlijk telt Frankrijk te veel buitenlanders. Zit vol met Fransen.
|
Nicolas Sarkozy
Hij werd geboren als zoon van een Hongaarse immigrant, Pál Sárközy Nagybócsai, en een Franse moeder, Andrée Mallah , haar vader was een uit Griekenland afkomstige Sefardische Jood die zich tot het katholicisme had bekeerd |
Citaat:
Et alors? |
UIteraard is iemand die de problemen durft te benoemen niet links.
|
Ieder land met een koloniaal verleden is daarvoor al decennia zwaar aan het boeten.
Engeland, Frankrijk en Nederland. De stedelijke leefpatronen zijn in Engeland al grotendeels ontwricht; In mindere mate geldt dat voor Frankrijk. In Nederland duiken de allochtoonse minderheden direct de drugshandel en overige criminele activiteiten in en worden daarin door de BV Nederland van harte ondersteund. In GB en Frankrijk ligt dat wat genuanceerder en zijn de tegenstellingen niet zo scherp omdat er weinig of geen taalbarriere is. |
Citaat:
|
Het verbaast me dat Fans Guyana niet aan bod komt tijdens deze verkiezingen, het is een toevluchtsoord voor inwoners uit omringende landen. Inkomsten kinderbijslag, deze vrouwen uit omliggende landen hebben allen meer dan vijf kinderen. Alles is peperduur omdat het volgens de ISO normen moet zijn, bv benzine wordt uit Frankrijk geimporteerd, (en dus gesmokkeld uit Suriname). Er wonen veel blanke Fransen in in Frans Guyana, deze werken bijna allen als ambtenaar (op elke hoek staat een blanke agent, en nog is de criminaliteit schrikbarend hoog, (itt Suriname waar de criminaliteit de laagste in de regio is). Hoe lang moet Frankrijk nog diep in de buidel te tasten, om een overzeese provincie met alle slechte facetten te subsidiëren, dit enkel voor de nationale trots ESA in Kourou.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mijn part mogen er in Frankrijk ook heel wat minder Fransen zijn...
|
Citaat:
Er zijn buitenlanders en er zijn buitenlanders. |
Citaat:
Nicolas is opgegroeid in Neuilly, DE chique voorstad van Paris... |
Citaat:
Zal Sarkozy winnen? De Franse peilingen geven François Hollande (PS) als grote winnaar tegenover Nicolas Sarkozy en het is alvast zeker dat de tweede ronde tussen hen gaat spelen. http://www.leparisien.fr/election-pr...12-1891068.php |
Citaat:
Omdat ze daar, ook al is er een heel deel Vlaming, nooit zo dom zijn geweest zoals hier, om met faciliteiten te beginnen. 't Was Frans, punt uit. Wanneer gaan ze hier daar eens een les uit trekken? Burgemeester van Molenbeek; Als hij drie woorden spreekt, zijn vier er van in het Frans. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be