Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   De BUB groeit en bloeit... Jaja... Weer een flater... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16861)

Tantist 22 juni 2004 20:54

http://www.bubj.be.tf/

Dit zou de website van de BUB Jongeren moeten zijn. Er werd lang beloofd dat er dringend aan de webstek gewerkt zou worden, en dat er meer foto's op zouden komen...

Nu, ze hebben er iets mooi van gemaakt, dat kan ik je garanderen!!!

Maar er is 1 klein narigheidje... Je komt terecht op de website van... Vivant. :lol: :rofl:

Nu, op zich is het al laakbaar dat Bruno of Patriot (ik weet niet precies wie van de twee controle heeft over dat adres) bij het verhuizen naar een andere partij (tijdelijk weliswaar, blijkbaar sloeg hun fanatisme niet zo goed aan bij die Belgische partij) men de URL's kaapt.

Grappig wordt het echter als je weet dat men die BUBJ site blijkbaar verlaten heeft sinds... Ja, sinds wanneer zijn die pipo's eigenlijk terug bij BUB? :lol:

Het groeit en het bloeit, maar de jongerenafdeling gaat blijkbaar rechtstreeks naar Vivant :lol:

zorroaster 22 juni 2004 20:59

Blijkbaar hebben ze het al snel aangepast. Nog een geluk dat jij er bent om ze alert te houden!

Dat ze maar vlug met dat bier langskomen dus...

UNIE 22 juni 2004 20:59

1. Die domeinnaam was in handen van een andere webbeheerder die eveneens naar Vivant stapte. Deze is inmiddels terug en heeft de domeinnaam "verfijnd".

2. Niemand heeft ooit gezegd dat de BUB Jongeren na het vertrek van Bob Vangeel floreerde. Zo u dit wel gelooft, gaat u dat nu bewijzen. Wel zijn er veel jongeren lid van de BUB, en zal er vanaf het congres van 3 juli actief werk worden gemaakt van BUB-J.

3. Hebt gij nu werkelijk niks beters te doen?

Zeno! 22 juni 2004 21:15

Hoe zit het trouwens met de jongerenbeweging "Jonge Belgen", waarvan de foto's "zo snel mogelijk" op het net zouden geplaatst worden?

Toch niet verdampt zeker? :wink:

Distel 22 juni 2004 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Hoe zit het trouwens met de jongerenbeweging "Jonge Belgen", waarvan de foto's "zo snel mogelijk" op het net zouden geplaatst worden?

Toch niet verdampt zeker? :wink:

Eerst nog een Duitse vertaling van de site. En die komt er heel snel. Echt waar. Ik meen het. Toch.

Tantist 23 juni 2004 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door UNIE
1. Die domeinnaam was in handen van een andere webbeheerder die eveneens naar Vivant stapte. Deze is inmiddels terug en heeft de domeinnaam "verfijnd".

Zeg Patriot, waarom heb je weer een nickname aangemaakt?

Citaat:

2. Niemand heeft ooit gezegd dat de BUB Jongeren na het vertrek van Bob Vangeel floreerde. Zo u dit wel gelooft, gaat u dat nu bewijzen.
Goed goed, als jullie al zelf zeggen dat jullie niet floreren en het allemaal niet veel soeps is, wie ben ik dan om jullie tegen te spreken :lol:

Citaat:

Wel zijn er veel jongeren lid van de BUB, en zal er vanaf het congres van 3 juli actief werk worden gemaakt van BUB-J.
In de toekomst uiteraard... We wachten overigens nog steeds op de foto's van de Jonge Belgen en de Duitse versie van de BUB website. Tegen 2038?

Citaat:

Allez, ik dacht dat jij het toch beter zou vinden dat ik naar jullie jongerensite ga, dan naar die van de N-VA? :twisted:

Tantist 23 juni 2004 00:20

Citaat:

Zeg Patriot, waarom heb je weer een nickname aangemaakt?

Citaat:

2. Niemand heeft ooit gezegd dat de BUB Jongeren na het vertrek van Bob Vangeel floreerde. Zo u dit wel gelooft, gaat u dat nu bewijzen.
Goed goed, als jullie al zelf zeggen dat jullie niet floreren en het allemaal niet veel soeps is, wie ben ik dan om jullie tegen te spreken :lol:

Citaat:

Wel zijn er veel jongeren lid van de BUB, en zal er vanaf het congres van 3 juli actief werk worden gemaakt van BUB-J.
In de toekomst uiteraard... We wachten overigens nog steeds op de foto's van de Jonge Belgen en de Duitse versie van de BUB website. Tegen 2038?

Citaat:

Allez, ik dacht dat jij het toch beter zou vinden dat ik naar jullie jongerensite ga, dan naar die van de N-VA? :twisted:

Tantist 23 juni 2004 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Blijkbaar hebben ze het al snel aangepast. Nog een geluk dat jij er bent om ze alert te houden!

Erg, dat het toch altijd de flaminganten zijn die er hun op moeten wijzen... :lol:

UNIE 23 juni 2004 07:08

Allez, ge zijt bedankt.

Stubaf. 23 juni 2004 13:13

De BUB groeit inderdaad! De 500 nep-profielen van getikte Bruno bewijzen het! :mrgreen: Ook het stemmenaantal van hun voorzitter rijst de pan uit! :mrgreen: Dertien Juni, Belgische Unie! :D

UNIE 23 juni 2004 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
De BUB groeit inderdaad! De 500 nep-profielen van getikte Bruno bewijzen het! :mrgreen: Ook het stemmenaantal van hun voorzitter rijst de pan uit! :mrgreen: Dertien Juni, Belgische Unie! :D

Waaahaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Knuppel 23 juni 2004 16:37

Vreemd.
Ik zag niks om te lachen.

jan hyoens 23 juni 2004 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Vreemd.

Was dat lachen? het klonk meer alsof datem uit het raam viel!

Tantist 23 juni 2004 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Vreemd.

Was dat lachen? het klonk meer alsof datem uit het raam viel!

Meestal valt ie gewoon door de mand hoor ;-)

Tantist 23 juni 2004 19:09

Citaat:

Allez, ge zijt bedankt.

Graag gedaan, ik heb weer eens smakelijk kunnen lachen met jullie geklungel!

Breinsmurf 23 juni 2004 19:15

Vraag aan al die Vlaams-nationalisten hier. (N-VA of VB I don' t care). Waarom verspillen jullie op dit forum zoveel ruimte, antwoorden en topics aan een onbetekenend en zielig (julie eigen woorden) partijtje als de BUB dat amper 1 % of 13.000 en nog wat stemmen haalt.

Hebben jullie echt niks beters te doen met jullie leven.

Werken aan Vlaanderen bvb :wink:

§tijn 24 juni 2004 15:47

Inderdaad, Tantist zit constant te zeuren hoe zielig de B.U.B. wel is en dat ze maar 1% halen etc... Precies dat al zijn dromen ook over de B.U.B. gaan.
Je zou daar bewondering moeten voor hebben, om met amper geld en de kiesdrempel toch de strijd aangaan.

Foundation 11 juli 2004 00:23

Zolang het geen natte dromen zijn, heb ik er niets op tegen dat er over ons gedroomd en gepraat wordt...

Jan van den Berghe 11 juli 2004 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breinsmurf

O ja, veel meer zelfs. Alleen is het zalig om na een ernstige discussie op dit forum ook even een potje te lachen met de forumnarren van dienst, "onze" Bubbels. Heerlijk gewoon!

Breinsmurf 11 juli 2004 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breinsmurf

O ja, veel meer zelfs. Alleen is het zalig om na een ernstige discussie op dit forum ook even een potje te lachen met de forumnarren van dienst, "onze" Bubbels. Heerlijk gewoon!

Aangezien ikzelf door jou al voor de opperbubbel aanzien wordt (alleen omdat ik niet meeloop in die naargeestige Vlaams-nationalistische logica van jou) ben ik niet geneigd te geloven dat jullie de BUB niet serieus nemen.

They hunt you in your dreams!!!!!!! :twisted:

En je verdient niet beter

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be