![]() |
Joke Schauvliege & de donderende drummer
Blijkbaar is het voorstel van Joke Schauvliege aanvaard door de Vlaamse Regering en treedt dit mormel van een decreet in werking op 1 Januari 2013 (de Waalse clubs wrijven nu al in hun handen):
http://www.lne.be/themas/hinder-en-r.../beleid/muziek De drie normen zijn 85 dB, 95 dB en 100 dB. Deze normen vormen de doodsteek voor heel wat kleinschalige zaken en jeugdhuizen. Ik ben echter op zoek naar de stemming hiervan, wie allen stemde voor om dit in te voeren? Weet er iemand waar je dat in hemelsnaam terugvindt op de site van het Vlaams Parlement? Diegene die het me kan zeggen, die krijgt een pint (en een paar oordopjes) Met dank bij voorbaat, Amon_Re |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is makkelijk op te lossen door je toms/drums te dempen met bijv. textiel.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de klank van de drum dan wel volledig verkloot wordt. |
Ik heb niet echt zin om de pro-contra van deze regel te bespreken, ik wil gewoon weten wie ervoor gestemd heeft (of een aanwijzing waar ik dit zou kunnen vinden)
|
Citaat:
|
Fascisten zijn het.
Kleuter juffrouwen! Wat moet een minister zich daarmee gaan moeien? |
Citaat:
Dit besluit is goedgekeurd door de volledige Vlaamse regering (CD&V,SPa en N-VA) en dient uitgevoerd door de verantwoordelijke minister (Schauvliege) na kennisgeving door de minister president (Kris Peeters). Als je iets verder kijkt in jouw eigen link, zie je het. Zie onder. http://www.lne.be/themas/hinder-en-r...uidsnormen.pdf Mag het ook een Duvel zijn? Oordopjes moet niet, hou meer van rustige achtergrond muziek. |
Harmonie,fanfare,gedaan ermee :twisted:
Pukkelpop ,Werchter en zo...finis Schauvliege houd jullie in het oog,met de lawaaipolies. |
Citaat:
Of kan je niet inbeelden wat dit voor de omwonenden betekent... zo'n fantastische drummer...;-) . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeg altijd tijdens een optreden, als je nog kunt babbelen, is het een teken dat het nog niet luid genoeg gaat.
|
:lol:
|
Citaat:
Vraagje : wie is hier in fout ? Het circuit of de omwonenden ? Geluidsoverlast is relatief : en als je echt niks wil horen, kan je best op de Zuid -of Noordpool gaan wonen (PS ook daar ga je waarschijnlijk last hebben van fluitende wind) |
Citaat:
Nog een vraagje: naast jouw woning opent iemand een 'danscafé' met regelmatig (en vooral s'nachts) een dondedende drummer in actie, wat is jouw reactie? Of: je woont al enkele jaren naast een gewone café en plots verandert die in een 'danscafé'... met vooral 'sz nachts donderende drummers. Hoe zou je reageren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be