![]() |
Vlaming wil Di Rupo weg. (uit onverdachte bron)
1 Bijlage(n)
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...Rupo-weg.dhtml
Citaat:
|
Di Rupo heeft geen reden om in te zitten met Vlamingen, hij kan er toch geen stemmen rapen of verliezen.
|
Best wel hoge scores :s
|
10 op 10 omdat hij de breuk maakt.
|
Ligt volledig in de lijn van mijn verwachtingen: 50% van de Vlamingen kunt ge als tapijt gebruiken. De rest denkt of zegt het, maar zou nooit de ballen of het karakter hebben om concrete acties te ondernemen.
Zoals in Bosnië of de Krajina zullen er op een miljoenenbevolking hooguit een paar honderd onwrikbare idealisten zijn die het opnemen voor het algemeen belang van de natie. De rest gaat zich in kolonnes laten verdrijven. |
>Waarom zou hij kunnen rekenen op de steun van de meerderheid van de bevolking in Vlaanderen als hij ze te kakken heeft gezet met een minderheidsregering?
|
Citaat:
|
Onze mening wordt pas in 2014 gevraagd, dus die mens gaat zeker nu niet van wakker liggen, als hem der al van wakker ligt.
|
Wie is toch die "De Vlaming" waar men het altijd over heeft? Kan iemand mij die eens brengen - dood of levend?
|
Citaat:
Dat is "Den Belg". |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk achter de boom! |
Citaat:
|
Toch nog een vrij hoge score vind ik, blijkbaar lopen er nog heel veel domme vlamingen rond.
|
De cijfers lijken mij minder betrouwbaar en verdacht. 20% goedkeuring lijkt me accurater.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar laten we zoals jullie leider eens kijken naar het verleden. Wanneer heeft seperatisme of nationalisme in de rijke geschiedenis van Europa ooit bijgedragen tot een verbetering van de situatie van een "volk". Ik hoor het graag en succes! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be