Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hebben vrouwen wel humor? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=168757)

Egmond Codfried 14 maart 2012 14:03

Hebben vrouwen wel humor?

Citaat:

Is mijn analyse van deze plantage juist?

Dit forum is een soort klankbord voor de Viva Tijdschrift redactie. Wij zijn dus vooral in gesprek met journalisten en redacteuren die zich echter niet op een fatsoenlijke wijze aan ons voorstellen. Ons uithoren. Het zijn gestudeerde vrouwen (en mannen) die laaggeschoolde meisjes, die wellicht hun benen niet bij elkaar hielden, zoals dat hen werd geleerd, en nu met de gebakken peren zitten. Witte meisjes die slecht werden behandeld door een jongen de Kara, Mohamed, Jeffry of Glenn heten, en een gouden tand hebben: zijn zeer welkom, met hun donkerogige bastaard kinderen. Dat verkoopt namelijk heel goed in deze tijd. Er zijn ook een paar bruine en zwarte en moslim journalisten hier present die vooral om hun allochtoon zijn en niet om hun vaardigheden erbij zitten. Ze zijn de Fatima’s en de Aisha’s waarop Nederlanders zo dol zijn als ze vertellen hoe hun Marokkaanse bruut van een vader en hun broers hen mishandelen, in naam van de religie. Idyl zit er natuurlijk bij want ze is natuurlijk besneden op last van haar kwaaie Somalische oma. Maar ziet, er is een hiërarchie. De witte..pardon, de BLANKE man zit aan top. Daaronder valt de oude witte vrouw die haar positie uitdraagt door ‘niet te begrijpen.’ Zo laat je zien hoe belangrijk je bent door te doen alsof anderen maar wat brabbelen. Jij, en alleen jij weet hoe de dingen zijn, want god heeft je tot leenvrouw van de WAARHEID gemaakt. Idyl schijnt dat gedrag over te nemen, niet te begrijpen, Somalische vrouwen hebben dat heerszuchtige van nature, en alle gekleurde meiden hier likken de kont van de witte man, toen hij onder vuur kwam vanwege zijn fascistoïde gedachten goed. Aan de witten wil ik zeggen dat de bruinen een rol spelen, en dat jullie hen in die positie dwingen met jullie witte suprematie, terwijl jullie vaak aanzienlijk stommer dan die bruinen zijn. De ene allochtone man in jullie midden kwam mij al vlug een schop geven, zodat de witten kunnen zien hoe loyaal hij aan hen is.
http://forum.viva.nl/forum/list_activetopics

Egmond Codfried 16 maart 2012 11:52

Voor dit stukje satire ben ik een hele maand verbannen van Forum.viva.nl. Dit is waarom ik van 300 fora ben verbannen, want iets pittigs, en van een Zwarte gaat er gewoon niet in. Het achterlijke plebs dat Bantoe onderwijs krijgt in Nederland moet blijkbaar achterlijk blijven. Eergisteren hoorde ik op de radio bij het journaal als eerste bericht dat "Steeds meer Nederlanders kiezen voor een flex-contract." Heel Nederland wil een vaste aanstelling en weet dus dat dit een grove, gigantische leugen is verzonnen door de elite die ons geld steelt en in vrouwen handelt: maar het wordt op de radio verkondigd als het volle evangelie. Dat is waarover ik mij dus druk maak.

Schelfie 16 maart 2012 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6032484)
Voor dit stukje satire ben ik een hele maand verbannen van Forum.viva.nl. Dit is waarom ik van 300 fora ben verbannen, want iets pittigs, en van een Zwarte gaat er gewoon niet in. Het achterlijke plebs dat Bantoe onderwijs krijgt in Nederland moet blijkbaar achterlijk blijven. Eergisteren hoorde ik op de radio bij het journaal als eerste bericht dat "Steeds meer Nederlanders kiezen voor een flex-contract." Heel Nederland wil een vaste aanstelling en weet dus dat dit een grove, gigantische leugen is verzonnen door de elite die ons geld steelt en in vrouwen handelt: maar het wordt op de radio verkondigd als het volle evangelie. Dat is waarover ik mij dus druk maak.

Ik denk eerder dat het de druppel was die de emmer deed overlopen. U bent nu eenmaal niet de perfecte discussiepartner...

Derk de Tweede 16 maart 2012 19:52

Ik lees uitstrijkje maken...
Ben direct weg.

Xenophon 16 maart 2012 20:33

Citaat:

Op 300 verschillende fora? Misschien doe je dan toch iets verkeerd?

Ben je hier al eens verbannen Egmond?

Egmond Codfried 17 maart 2012 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6033219)
Op 300 verschillende fora? Misschien doe je dan toch iets verkeerd? Ben je hier al eens verbannen Egmond?

Neen, lieverd. Probeer je eigen oordeel te vormen. In het begin reageerde men hier vanuit de moderatie heel raar, en verder krijg ik steeds berispingen, die ik niet begrijp: maar wonderlijk genoeg staan de beschermengelen niet toe dat ik wordt verbannen. Misschien dat jullie Belgen ervan genieten dat ik den ghollanders steeds op hun kopf geef? Vreemd genoeg schijnen die kattigheden van de Nederlanders jullie toch steeds te raken, merk ik.

Xenophon 17 maart 2012 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6033816)
Neen, lieverd. Probeer je eigen oordeel te vormen. In het begin reageerde men hier vanuit de moderatie heel raar, en verder krijg ik steeds berispingen, die ik niet begrijp: maar wonderlijk genoeg staan de beschermengelen niet toe dat ik wordt verbannen. Misschien dat jullie Belgen ervan genieten dat ik den ghollanders steeds op hun kopf geef? Vreemd genoeg schijnen die kattigheden van de Nederlanders jullie toch steeds te raken, merk ik.

Niet zo veralgemenen, ik heb Nederlanders onder mijn beste vrienden.

En noem mij maar Vlaming inplaats van Belg.

Operación Revolutio 17 maart 2012 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6029599)

NieuwNoors 17 maart 2012 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6029599)

Egmont: ge zaaaaaagt! :sleeping::sleeping::sleeping::sleeping::sleeping: :sleeping::sleeping::sleeping::sleeping::sleeping: :sleeping:

(Zet mij ook maar op uw lijst)...

Egmond Codfried 19 maart 2012 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6034308)
Egmont: ge zaaaaaagt! :sleeping::sleeping::sleeping::sleeping::sleeping: :sleeping::sleeping::sleeping::sleeping::sleeping: :sleeping:

(Zet mij ook maar op uw lijst)...

En toch steeds weer in mijn draden. Dit is erg vreemd: normale mensen vertonen vermijdingsgedrag om niet steeds iets te moeten zien of horen wat ze hindert. Maar bij jou dus niet, je zoekt mijn draden uit, leest het allemaal en dan klaag je. Kan het dat je geestelijk gestoord bent, lieverd?

groene flamingant 19 maart 2012 13:42

Citaat:

Voor dit stukje satire ben ik een hele maand verbannen van Forum.viva.nl. Dit is waarom ik van 300 fora ben verbannen, want iets pittigs, en van een Zwarte gaat er gewoon niet in. Het achterlijke plebs dat Bantoe onderwijs krijgt in Nederland moet blijkbaar achterlijk blijven.

Verbannen van 300 fora, het halve forum hier op je negeerlijst, en dan maar blijven beweren dat dat iedereen 'achterlijk' is.

Iedereen achterlijk, behalve jij uiteraard. :roll:

NieuwNoors 19 maart 2012 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6036726)
En toch steeds weer in mijn draden. Dit is erg vreemd: normale mensen vertonen vermijdingsgedrag om niet steeds iets te moeten zien of horen wat ze hindert. Maar bij jou dus niet, je zoekt mijn draden uit, leest het allemaal en dan klaag je. Kan het dat je geestelijk gestoord bent, lieverd?

Ik ben jouw "lieverd" niet.
Gelukkig maar zou ik zeggen.
Man-man, wat kunt gij zaaaaagen.:roll::roll:

Egmond Codfried 20 maart 2012 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6037334)
Gelukkig maar zou ik zeggen.
Man-man, wat kunt gij zaaaaagen.:roll::roll:

Sorry lieverd, en nu wegwezen voor ik mijn gulp openrits...

Steben 20 maart 2012 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6038269)

is die blank?

NieuwNoors 20 maart 2012 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 6038314)
is die blank?

Ne sjokolatte??:-)

NieuwNoors 20 maart 2012 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6038269)

Pas maar op voor IK ze weer dichtrits.....

Egmond Codfried 20 maart 2012 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6038345)
Pas maar op voor IK ze weer dichtrits.....

Kan je nu naar Den Haag komen?

NieuwNoors 20 maart 2012 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6038350)
Kan je nu naar Den Haag komen?

Kom jij maar naar Brussel.

groene flamingant 22 maart 2012 01:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6037334)

:lol:

(Sorry, kon het even niet laten).

Rizzz 22 maart 2012 04:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6033816)

En hier lieg je Egmond, ik herinner me dat je in het midden van een albino discussie die ik met je had verbannen bent wegens flooding.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be