![]() |
Vandaag zou Louis Paul Boon 100 jaar geworden zijn!
Vandaag wordt Louis Paul Boon door velen intens gevierd en in de bloemetjes gezet omdat hij 100 jaar zou geworden zijn.
Persoonlijk word ik evenwel telkens half misselijk bij het horen van die naam en wel om de reden zoals vandaag in een openbrief in DS wordt vermeld: Ook dat gefrunnik aan dertienjarige mokkels in uw boeken, ik weet niet goed meer wat ik daarvan moet vinden, want het valt mij nu pas op dat ge daar zowel een voorkeur voor hebt als dat ge erover moraliseert, een combinatie die doet vermoeden dat uw harde schijf in deze tijd toch eens zou worden nagekeken. Ik heb vorige week de film Hard candy gezien, misschien is het dat.http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=DL3NDJEM |
Citaat:
|
Citaat:
En inderdaad, in de jaren tachtig ( eind 70 ?) waren er de David Hamiltons met mooie prentjes met miekes van 13, de Bilitis (KNT + 16) idem dito en met bijbehorende muziek van Francis Lai. |
Citaat:
Haar werk tegen pedofilie - toen iedereen de andere kant opkeek laat ons wel wezen, mag niet naar waarde geschat worden want zij is VB. |
Citaat:
|
Citaat:
Dutroux was toen nog geen bekende Belg. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be