Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Tennis (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16881)

schte 23 juni 2004 09:06

Is tennis fijn?

Tzuvar Raemborr 23 juni 2004 09:32

Zowat de enige sport die vagelijks interessant genoemd mag worden.

Spetsnaz 23 juni 2004 11:56

tennis is voos, ge moogt nog niet eens roepen als supporter. Nee, iederen moet braaf en stil op zijn stoeleke zitten.

Geef mij maar voetbal.

jules 23 juni 2004 12:02

Vrouwentennis kan soms wel lekker zijn

Griffin 24 juni 2004 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
tennis is voos, ge moogt nog niet eens roepen als supporter. Nee, iederen moet braaf en stil op zijn stoeleke zitten.

Geef mij maar voetbal.

Is tennis zoiets als voetbal maar dan zonder hooligans? :D
Of zoals voetbal maar dan zonder spelers die op elkaar spuwen? :)

Herman Desmedt ©HD 24 juni 2004 20:29

Ik weet wel dat Leyton het fijn vind dat Kim niet op Wim Bledon zit.

Spetsnaz 24 juni 2004 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:

Geef mij maar voetbal.

Voetbal associëren met hooligans is zoals vreemdelingen associëren met crimininaliteit.
Voetbal associëren met spuwen is zoals vreemdelingen associëren met crimininaliteit.

Seba 24 juni 2004 20:34

ik weet niet waarom, maar die matchen van die oost-Europese/Russiche meisjes (Hantuchova, Sharapova, Dementieva, ...) hebben toch wel iets :wink:

Herman Desmedt ©HD 24 juni 2004 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
ik weet niet waarom, maar die matchen van die oost-Europese/Russiche meisjes (Hantuchova, Sharapova, Dementieva, ...) hebben toch wel iets :wink:

Iets met balletjes die van de éne naar de andere kant wippen ?

Griffin 24 juni 2004 20:47

Citaat:

Citaat:

Voetbal associëren met hooligans is zoals vreemdelingen associëren met crimininaliteit.
Voetbal associëren met spuwen is zoals vreemdelingen associëren met crimininaliteit.

Er viel mij iets op, volgens mij moet er in uw zinnen een woordje worden vervangen:
vreemdelingen = Vlaams Blok
of niet?

:evil: :evil: :evil:

Die Duitsers kunnen trouwens allemaal hun ontslag indienen! ;)

Max 24 juni 2004 20:49

Ik keek enkel als de Belgen meededen en wonnen , maar het effect is over. Het interesseert me geen zak nimeer. Ik hoop dat we nooit een winnerploeg krijgen als Nationaal elftal , want da verveelt ook denk ik na een tijd :)

Spelev 24 juni 2004 20:52

Soms

Spetsnaz 24 juni 2004 20:54

Citaat:

Citaat:

Er viel mij iets op, volgens mij moet er in uw zinnen een woordje worden vervangen:
vreemdelingen = Vlaams Blok
of niet?

:evil: :evil: :evil:

Die Duitsers kunnen trouwens allemaal hun ontslag indienen! ;)

Missen is menselijk he, beste Griffin ;)

Griffin 24 juni 2004 21:00

Citaat:

Dat moeten die Duitse voetballers dan maar duidelijk maken aan hun landgenoten! (Die naar ik vernam nogal wat ramen deden sneuvelen als wraak... de logica hé... de logica! :? :?)

Herman Desmedt ©HD 24 juni 2004 21:47

Citaat:

Citaat:

Dat moeten die Duitse voetballers dan maar duidelijk maken aan hun landgenoten! (Die naar ik vernam nogal wat ramen deden sneuvelen als wraak... de logica hé... de logica! :? :?)

Zoals gezegd : mensen zijn soms misselijk !

StevenNr1 24 juni 2004 22:39

Tennis is soms wel machtig om te aanschouwen. Zeker als je het zelf beoefent hebt, dan weet je hoe moeilijk en vermoeiend (zeker als je 3u in 30°C op tplein staat) het is.

Max 24 juni 2004 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
Tennis is soms wel machtig om te aanschouwen. Zeker als je het zelf beoefent hebt, dan weet je hoe moeilijk en vermoeiend (zeker als je 3u in 30°C op tplein staat) het is.

Da's 't probleem een beetje bij mij. Heb nooit gevoetbald noch getennist. Denk dat het nooit hetzelfde is als je niet de sport hebt beoefend. De enige teamsport die ik heb beoefend is baseball , maar da zie je ni vaak hier op tv. Voor de rest doe ik enkel solitaire sporten.

Rogier 25 juni 2004 15:29

Citaat:

Die wedstrijd met die franse, naam vergeten (en niet om te bekijken) en Dementieva. :oops: Toch wel knap meiske, en ze speelde nog beter ook.
Da was dus tennis, :D

Seba 26 juni 2004 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Citaat:

Die wedstrijd met die franse, naam vergeten (en niet om te bekijken) en Dementieva. :oops: Toch wel knap meiske, en ze speelde nog beter ook.
Da was dus tennis, :D

gisteren (vrijdag) was het kwartifnale (?) Wimbeldon bij de vrouwen: Hantuchova vs. Sharapova

wat een match! :bday: :wink:

Maus 26 juni 2004 02:11

Als het een goeie wedstrijd is, is tennis best fijn (om te zien)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be