![]() |
Peiling de Standaard/Vrt geeft Nva nog maar 33,5 %
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120316_199
Het is en blijft natuurlijk maar een peiling, maar ik had toch echt meer verwacht.:-( Kris Peeters schopt Bart dan nog eens van de troon van populairste politicus van Vlaanderen.8O |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
De Standaard en de VRT... pfff... :-D
|
Aha..
De NVA Zakt Youpie Joepie...Op de dag van nationale rouw is er een lichtpuntje in Vlaanderen ! NVA zakt...tov vorige peiling. Man man man, nog nooit zo blij geweest met mijn "mis" zijn ! 33,5 % ....nog steeds goed. Heel goed. Fantastisch. Maar het momentum neemt af. Voor de rest...had Willem geen peiling nodig. Yes Yes Yes...lets open de ogen en wij kunnen echt iets veranderen NU! Oktober is nog ver. De daling kan nog substantieel worden De hoop heeft de mensheid niet verlaten na Sierre ! Bartje Go Bart Go De opgever handdoekwerper Bart De (peze)Wever Is niet meer de populairste ! Bredero heeft altijd gelijk ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Om nog een ander onverdacht forumlid te quoten:
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is in het algemeen duidelijk dat je je hoop niet moet zetten op "peilingen", een verschil van 5 % in 1 week tijd kan gewoonweg niet..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het einde van het momentum is zo'n (kleine) geneugte Als ik hier de bartjes-verheerlijking heb gelezen de NVA verafgoding dan vroeg ik mij ook de leeftijd van de inzenders af.... Dus gedenkt dat bij elke beweging waar mensen kinderlijk gelukkig mee zijn er een omgekeerde beweging is waar dan weer andere mensen verrukt over zijn En wie laatst lacht best lacht...dus nog even wachten tot 2014 en onderweg niet te veel lachen. Want zowel de opwaartse supporters als de neerwaartse hartverwarmers zouden dan wel eens zuur kunnen kijken. Dus mijn vreugde heeft enkele minuten geduurd...en de politiek heeft alweer mijn hersens verlaten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be