![]() |
de belgische moslims rouwen mee!!!
Ik heb op radio gehoord dat in verschillende moskeen zijn de slachtoffers van de busramp herdenkt geweest. Ook het Executief van de Moslims van België heeft kennis genomen van de tragedie in Zwitserland. 'De moslimgemeenschap van België vervoegt de burgers van het land in het medeleven met de families getroffen door dit drama', luidt het donderdag in een mededeling.
|
Dat is mooi.
|
Citaat:
Daar heeft religie niets mee te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat nog veel fijner zou zijn, is dat de ze ook een reactie zouden geven op de uitspraak van de "Paus" van Saudi-Arabië, die gezegd heeft dat "alle kerken moeten vernietigd worden". http://www.washingtontimes.com/news/...-all-churches/ |
Geen straf van allah?
|
Citaat:
Mooi gebaar van de moslims, trouwens. |
Kan iemand me uitleggen waarom het feit dat islamitische ouders meeleven met de ouders van de verongelukte kinderen (waar blijkbaar geen islamitische kinderen bij waren) hier een aparte topic moet krijgen?
Werd er ook een aparte topic geopend voor: - vlamingen rouwen mee met japanners na de tsunami - vlamingen storten massaal geld voor de tsunami in Atjeh etc.... |
Citaat:
Willen of niet zijn de moslims een grote deel in ons maatschappij en als zij ons steunen in zo'n moeilijke situaties wil dat alleen maar zeggen dat de haat tegen meeste moslims is door de media ontwikkeld die liever over slechte moslims spreken. |
Citaat:
is dat geen nieuws misschien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
rosse mensen en mensen met een spleetje tussen hun tanden rouwen ook mee naar verluid
de 2 press releases zitten in de pijplijn |
Niet meer dan normaal, zou maar erg zijn, stel je voor dat er wereldwijd gejuicht werd zoals bij 9/11...
|
breaking news: vrouwen en ambtenaren rouwen ook mee!
|
Citaat:
Citaat:
|
ga je nu voor mij stemmen?
plieeeeeeeeeeees |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be