![]() |
Oproep : stop busongeluk te misbruiken voor eigen doeleinden
Ik roep alle forumers op om zich niet te verlagen tot diegenen die alles wat maar in de verte te maken heeft met dit drama, te misbruiken om zijn/haar politieke agenda te dienste te zijn...
Aan al degenen die dit wel doen : SHAME ON YOU:evil: Tot slot roep ik de moderatie op om zulke draden af te sluiten wegens te wansmakelijk. In naam van iedereen met een beetje fatsoen, dank ik jullie |
Citaat:
Verder zijn die posts waarover u het heeft niet in strijd met het forumreglement. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik roep hier IEDEREEN op om niet in zulke flauwekul mee te gaan en zich enkel te beperken tot de essentie : een drama voor diegenen die verweesd achterblijven...voor de rest is er genoeg stof om discussie over te voeren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoogtijd dat dit inderdaad stopt! |
Ondertussen toch maar weer een zinloos draadje opgestart over hetzelfde onderwerp. Dat doet u graag he ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zijn brein werkt steeds verkeerd,oproepen dat het een schande is en zelf er aan meedoen,hoe stompzinnig kan je zijn :roll:
|
Verbieden zijn meningen uit te dragen, wanneer die meningen je niet bevallen ...
Non-professionaliteit aan de kaak stellen, ten aanzien van degenen van wie we dat het meest mogen verwachten ... in 's lands belang .... Waar hebben we dat nog gehoord ? |
Citaat:
|
Citaat:
Wat een enotionele onzin. Ga janken bij Vanvelthoven, Tobback, Smet, Claes' en Lietentrol. Die maken misbruik van het drama. Ga klagen bij de voltallige media, de aasgieren |
Citaat:
Goed bezig menneke. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be