![]() |
Bodybuilding en doping
http://standaard.be/artikel/detail.a...kelid=M83NM5SQ
Blijkbaar test 33% van de bodybuilders positief, terwijl de rest net over grens woont, uit het bereik van de dopingcontrole. Ik moet altijd eens goed lachen met doping in het BB milieu. Veel mannen die beginnen met bodybuilden denken dat een afgetraind lijf vrouwen aantrekt. Dat klopt enerzijds, omdat zwemmen, dansen, lopen, fietsen, surfen, ..... inderdaad een bepaald figuur creëert, vaak inclusief zongebruind. Bodybuilding creëert een vorm die niet langer een effectieve sport spiegelt maar wel een gelijkmatig trainen van alle spieren. Bodybuilders noemen dit 'balans'. Voeg daaraan zonnebank, spraytan en andere onzin... en een normaal mens komt tot de conclusie dat een marathon lopen een aantrekkelijker figuur oplevert dat bovendien nuttig is. Wat zonder meer ridicuul is binnen bodybuilden, is de wetenschap dat doping zeer vaak blijvende impotentie tot gevolg heeft. Heel leuk dat je afgetrainde spieren hebt en droog staat, 90 kilo weegt zonder gram vet, maar je krijgt m niet eens meer recht. Daar sta je dan mooi met je wijvenmagneet lichaam, waarvan het belangrijkste onderdeel niet eens meer functioneert. Laat bodybuilders maar doping nemen. Ze sterven vanzelf uit. |
Citaat:
|
Citaat:
Naar de mannen kijk ik eigenlijk niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moeilijk hé, die buik wegkrijgen. |
zelfs als ge neusdruppels gebruikt test je positief... ik zou nogal een probleem hebben met mijne verstopte neus! 8O;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een natuurlijk gespierd lichaam kan ik wel appreciëren nochtans. Maar er zijn grenzen aan alles. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Iemand heeft Tom Testosterom gezien blijkbaar.
|
Citaat:
En wat dat narcisme betreft ..dat klopt maar vooral bij sporten waar haantjesgedrag belangrijker is dan 'intelligentie' en talent... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niks mis met wat spieren als man.
Natuurlijk zien ze dat niet graag. één met een fiat ziet ook een mercedes niet graag. |
Citaat:
De point is dat mensen die sporten of fysiek werken een bepaald figuur krijgen. Fabrieksarbeiders hebben bijvoorbeeld gemakkelijker een lenig gespierd lijf dat een body builder nooit zal kunnen kopiëren. Wielrenners en zwemmers kan je ook onderscheiden maar op hun eigen manier in balans met hun sport. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be