Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Banpunt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=168965)

guido 007 20 maart 2012 20:01

Banpunt

Vandaag mijn eerste banpunt gekregen.
Ik heb zogezegd tweemaal achter elkaar het aangedurft om een draad te starten in verkiezingen en regeringsvorming 2010.
Als de moderatie zo bezig blijft zal ik binnen zeer korte tijd mijn conclussies trekken na 9 jaar aanwezigheid en meer dan 20.000 posts.

Pericles 20 maart 2012 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 6038861)
Ik heb zogezegd tweemaal achter elkaar het aangedurft om een draad te starten in verkiezingen en regeringsvorming 2010.
Als de moderatie zo bezig blijft zal ik binnen zeer korte tijd mijn conclussies trekken na 9 jaar aanwezigheid en meer dan 20.000 posts.

Ik kreeg zelfs nu recent een waarschuwing voor een draad die ik weken geleden opende in dit subforum, toen er over het sluiten ervan nog geen sprake was.
Helderziend kan ik niet zijn hé. :roll:

Bokkenreyder 20 maart 2012 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6038887)
Ik kreeg zelfs nu recent een waarschuwing voor een draad die ik weken geleden opende in dit subforum, toen er over het sluiten ervan nog geen sprake was.

Akira/Artisjok, zeker? Frustraties moet je op een of andere manier kwijt, nietwaar? Wedden dat belgicistjes en linkiewinkies gespaard gebleven zijn? Die hebben het hier al zo moeilijk! :roll:

Pericles 20 maart 2012 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6038893)
Akira/Artisjok, zeker? Frustraties moet je op een of andere manier kwijt, nietwaar? Wedden dat belgicistjes en linkiewinkies gespaard gebleven zijn? Die hebben het hier al zo moeilijk! :roll:

Akira

Raf 20 maart 2012 20:34

Citaat:

Misschien kan je dan een tijdje Nederlandse les gaan volgen. Goed voor jou en goed voor ons.

On topic: de moderatie heeft al meermaals gevraagd om daar geen nieuwe draden meer op te starten. Wie zijn gat brandt, moet op de blaren zitten.

Raf 20 maart 2012 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6038887)

Alleen maar een waarschuwing? :-(

Vlaanderen Boven 20 maart 2012 20:39

Citaat:

Zogezegd? Heb je het nu gedaan of niet?

Pericles 20 maart 2012 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6038931)
Alleen maar een waarschuwing? :-(

Ik krijg nooit strafpunten Raf. 8-)

Bokkenreyder 20 maart 2012 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 6038943)
Zogezegd? Heb je het nu gedaan of niet?

Ik heb een draad gestart nog voor het vastlag dat het onderdeel gesloten ging worden en toch kreeg ik een waarschuwing: logica zero! 8-)

Vlaanderen Boven 20 maart 2012 20:44

Dat is inderdaad belachelijk. Maar als je het weet en toch nieuwe draden opstart, dan is het ergens wel logisch dat je erop aangesproken wordt. Daarom vroeg ik het.

Eigenzinnig 20 maart 2012 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6038928)
Misschien kan je dan een tijdje Nederlandse les gaan volgen. Goed voor jou en goed voor ons.

On topic: de moderatie heeft al meermaals gevraagd om daar geen nieuwe draden meer op te starten. Wie zijn gat brandt, moet op de blaren zitten.

Provoceren en trollen wordt nooit bestraft hé Raf...

Akira is zoiets als een moslima die met hoofddoek maatschappijleer doceert...er kan nog geen schijn van onpartijdigheid gewekt worden..

Pericles 20 maart 2012 20:46

Citaat:

Niet iedereen volgt hier permanent alles wat de moderatie zegt ,zoals gij hé Raf.
De meeste mensen moeten werken. ;-)

Pericles 20 maart 2012 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6038960)
Provoceren en trollen wordt nooit bestraft hé Raf...

Akira is zoiets als een moslima die met hoofddoek maatschappijleer doceert...er kan nog geen schijn van onpartijdigheid gewekt worden..

Pas op , voor een dergelijke opmerking kan je strafpunten krijgen wegens flooding (of iets in dien aard). :-D

Bokkenreyder 20 maart 2012 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 6038953)
Dat is inderdaad belachelijk. Maar als je het weet en toch nieuwe draden opstart, dan is het ergens wel logisch dat je erop aangesproken wordt. Daarom vroeg ik het.

Jep, maar die 'terugwerkende kracht' heeft me de wenkbrauwen over de objectiviteit doen fronsen!

NieuwNoors 20 maart 2012 20:53

Citaat:

Ik zou zeggen: Wie zijn gat brandt en nen handdoek meeheeft krijgt geen blaren. :lol:
Mooie kunstzinnige avatar trouwens Raf. (en brandveilig...).
:-D:-D

NieuwNoors 20 maart 2012 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6038961)
Niet iedereen volgt hier permanent alles wat de moderatie zegt ,zoals gij hé Raf.
De meeste mensen moeten werken. ;-)

Juist ja; werken. Behalve verzekeringsmakelaars? Die rijven toch de poen ZOOOO binnen? Ik ken er geen ene die "werkt"...

Eigenzinnig 20 maart 2012 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6038995)
Juist ja; werken. Behalve verzekeringsmakelaars? Die rijven toch de poen ZOOOO binnen? Ik ken er geen ene die "werkt"...

Raf...laat die dubbelnicks maar achterwege om u op te hemelen...Zo'n stijn stijnen truuk werkt niet bij u..:-D

Pericles 20 maart 2012 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6038995)

Een vlotte babbel doet wonderen. ;-)

Pietje 20 maart 2012 22:01

Citaat:

En dat terwijl (bij wet verboden) OPENLIJK NEGATIONISME (let op "vermeende gebeurtenis"), zelfs na vier meldingen getolereerd blijft.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2760

Btw, ik heb dan ook mijn conclusies getrokken.

C uit W 20 maart 2012 22:03

Wat Een Onrecht

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be