Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Oproep tot N-VA vrije dag. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=168979)

fonne 21 maart 2012 00:13

Oproep tot N-VA vrije dag.

Zou het geen goed idee zijn om één keer per week een dag in te lassen waar er geen draden over de N-VA worden bijgemaakt, en we het over de fantastische vernieuwende ideeën van de andere partijen kunnen hebben?
Zoals bijvoorbeeld, euh, ..., allez, je weet wel:twisted:

Want hoe gaan we anders te weten komen wat daar allemaal leeft?
Die dag mag er dan niemand iets over N-VA zeggen, of de naam van een hunner politici noemen.

Knabbelaar 21 maart 2012 00:15

Beter om eens de eigen gedachten en taal naar boven te brengen, inderdaad.

Bokkenreyder 21 maart 2012 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6039327)
Zou het geen goed idee zijn om één keer per week een dag in te lassen waar er geen draden over de N-VA worden bijgemaakt, en we het over de fantastische vernieuwende ideeën van de andere partijen kunnen hebben?

Die dag mag er dan niemand iets over N-VA zeggen, of de naam van een hunner politici noemen.

Rudy en de NIA??
Karel en de BBI???
Johan en de managementvennootschappen???
Servais op zoek naar een zuivere splitsing van BHV??
Beke vindt Torfs een kwal???
Wouter doet het voor het geld???
...

Robinus V 21 maart 2012 00:24

Citaat:

Zou het geen goed idee zijn om één keer per week een dag in te lassen waar er geen draden over de N-VA worden bijgemaakt

Nog beter. Een hele dag niets over politieke partijen. Uiteindelijk draait politiek rond ideeën, niet rond partijen.

stuyckp 21 maart 2012 07:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 6039352)
Nog beter. Een hele dag niets over politieke partijen. Uiteindelijk draait politiek rond ideeën, niet rond partijen.

En dat merken we elke dag :rofl:

hurricane 21 maart 2012 07:18

Ik kan me geen dag zonder N-VA indenken :p

Jantje 21 maart 2012 07:47

Citaat:

Klinkt misschien gek, maar ik ben al heel het jaar opzoek naar de nieuwe ideeën en voorstellen van onze politici.
Tot vandaag heb ik er eigelijk niets van kunnen vinden, of het waren voorstellen om ons nog meer te doen betalen, ons land nog meer over te leveren aan asielzoekers en onze jongeren nog meer te vergiftigen ( letterlijk).
Groen! kwam af met het voorstel om de overheden te verplichten woningen op te kopen, te renoveren en daarna terug te verkopen of verhuren met verlies.

SP.a heeft het enkel over solidair zijn met de rest van de wereld en vanuit Vlaanderen iedereen die niet wil werken een leefloon te geven op Vlaamse kosten.

Beke met zijn CD&V is opzoek naar de oorzaak van zijn steeds dalende lijn in de peilingen. Zijn minister-president is zeer geliefd bij de bevolking en toch blijft zijn partioj leden en kiezers verliezen. Beke begrijpt het niet en is dus een onderzoek gestart naar de oorzaak. Hij heeft dus geen tijd voor vernieuwende ideeën.

A. De Croo is bezig met het redden van het kapitaal van zijn partijgenoten.
Hij heeft geen tijd om aan politiek te doen.

We mogen dus blij zijn dat we nog de N-VA en zijn politici hebben, of dit forum zou een stille dood sterven.

graaf de bethune 21 maart 2012 08:41

Amai zeg, na de n-va vrije regering(vermoedelijk tot 2019) nu ook wekelijks een n-va vrije dag. Wat gaan de traditio's en linkiewinkies op dit forum nog allemaal uitvinden om ons de mond te snoeren. Beste jongens en meisjes, de geest is uit de fles en die krijg je er gewoon niet meer in. Er is genoeg gesold met de brave man in de straat en die heeft er meer en meer genoeg van. Laat mij weten op welke dag deze n-va vrije dag gaat vallen, dan spaar ik alles op om op die dag op dit forum te lossen.

guido 007 21 maart 2012 09:22

Citaat:

Dat begint op een cordon te trekken, een cordon van 6/7.

vrijevlaming 21 maart 2012 09:27

we kunnen misschien de n-va verbieden? Al wat fout loopt is toch hun schuld. De beste manier om alle problemen op te lossen, niet?

Marxmannetje 21 maart 2012 13:38

Gaat toch niet lukken. Dit is nu eenmaal de site van hun fanclub.

ViveLaBelgique 21 maart 2012 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 6039623)
we kunnen misschien de n-va verbieden? Al wat fout loopt is toch hun schuld. De beste manier om alle problemen op te lossen, niet?

Op welke basis zou je de N-VA verbieden ?

Illuminatus 21 maart 2012 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 6039512)
Ik kan me geen dag zonder N-VA indenken :p

Zo een beetje als de kleine 'Helmut' indertijd zich geen dag kon voorstellen zonder de Hitlerjugend en de NSDAP:roll:

Deze NVA-manie begint echt halucinante proporties aan te nemen......hoe onnozel kan men wel zijn en dat in de 21ste eeuw:roll:

Illuminatus 21 maart 2012 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 6039573)
Amai zeg, na de n-va vrije regering(vermoedelijk tot 2019) nu ook wekelijks een n-va vrije dag. Wat gaan de traditio's en linkiewinkies op dit forum nog allemaal uitvinden om ons de mond te snoeren. Beste jongens en meisjes, de geest is uit de fles en die krijg je er gewoon niet meer in. Er is genoeg gesold met de brave man in de straat en die heeft er meer en meer genoeg van. Laat mij weten op welke dag deze n-va vrije dag gaat vallen, dan spaar ik alles op om op die dag op dit forum te lossen.

De SCHEET is uit de fles en het is er ene dikke bruine met een penetrante frituurlucht;-)

djimi 21 maart 2012 22:43

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus (Bericht 6040767)
Zo een beetje als de kleine 'Helmut' indertijd zich geen dag kon voorstellen zonder de Hitlerjugend en de NSDAP:roll:

Deze NVA-manie begint echt halucinante proporties aan te nemen......hoe onnozel kan men wel zijn en dat in de 21ste eeuw:roll:

Zolang er geen linkse Franstalige partij met de PS-maffia korte metten wil/kan/mag maken, zal ik - tegen heug en meug - m'n hoop op een rechtse Vlaamse partij moeten vestigen.

Nu we het toch over 'hallucinante proporties' hebben, en over onnozelheid in de 21e eeuw, kunt u uw 'licht' misschien eens op onderstaand grafiekje laten schijnen :-P

vrijevlaming 22 maart 2012 08:45

Citaat:

Supe®Staaf 22 maart 2012 13:50

Citaat:

Zou het geen goed idee zijn om één keer per week een dag in te lassen waar er geen draden over de N-VA worden bijgemaakt, ......

Waarom niet direct een week, een maand, een jaar, een legislatuur!!!???

Steben 22 maart 2012 14:00

Citaat:

schrijf er een boek over
of doctoreer

tot dan is het enkel cafepraat mijn beste
net zoals men te veel op de playstation speelt enzo

Fieseler 22 maart 2012 16:43

Ahum...even over de NVA'ers die niet met de extremisten van rechts willen samenwerken......

http://www.knack.be/nieuws/belgie/n-...0070748455.htm

oeps...:lol:

andy.v 22 maart 2012 16:58

Citaat:

Ok, maar Niet-VAndaag :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be