![]() |
Banken geven geen leningen meer aan KMO'S
Kleine bedrijven en zelfstandigen krijgen nagenoeg geen lening meer om te investeren in hun bedrijf .
Ik vroeg me zo af of dit een dubbel kantje heeft . Doordat de kleine bedrijfjes niet meer kunnen lenen en ontplooien wordt hun aandeel in de economie kleiner . dus wordt het aandeel van de economie van grote industrieelen groter . En daar zit de speeltuin van beurs aandelen , om met de kleine man zijn geld te spelen . Is er een link denk je ? |
Citaat:
|
Staat blijkbaar in schril contrast met de VS : zie VTM-reportage van gisteren.
|
Citaat:
Wat bedoel je feitelijk met geen geld lenen? Geen geld lenen aan een bedrijf dat nog moet beginnen of geen geld lenen aan een bedrijf die al een zakencijfer kan voorleggen? Het is nu eenmaal zo dat eer je een lening kunt krijgen van de bank voor je bedrijf je toch een inspanning van jezelf zal moeten laten zien. Lijkt me vrij normaal. Voornamelijk met de horeca op kop heeft men geld geleend om een zaak te starten en was men soms al failliet nog voor de deurwaarder kon langskomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(daareeboven vliegt de reclame je rond de oren) |
Citaat:
Ik durf mijn duur verdiende spaarcentjes niet bij een bank te placeren en de banken willen niet aan elkaar lenen... Waarborgen! :lol: |
Meer initiatieven die naar het buitenland zullen trekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
geschatte waarde , bedrag in gedwongen verkoop . openstaande kredieten 420.000 . bijkomende financiering NJET slechte balans zegt men . Hoe kan een patrimonium vennootschap een goede balans hebben , met alle investeringen en afschrijvingen . |
Citaat:
|
Citaat:
Overgedragen verlies Rekening courant |
Citaat:
Voor banken is het risico bij starters niet te onderschatten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
14 vastgoedbevaks in België Een overzicht van de vastgoedbevaks in België:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be