harriechristus |
22 maart 2012 21:54 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke
(Bericht 6041391)
Harrie is net zo min de Messias als mijn bottines.
|
ten eerste is dit heel erg dom opgemerkt en ten tweede ook kwetsend.
Citaat:
Hopelijk gaan de mods eens actie ondernemen want wat die hier uitkraamt verzint de grootste zot uit Geel nog niet.
|
die zot ben je toch zelf: onze politieagent die meent de orde te moeten bewaren.
Citaat:
Los vd schimpende opmerkingen aan de slachtoffers vd busramp waar gelukkig tenminste eindelijk eens een "knip" op kwam.
|
Ik heb op niemand geschimpt.
Ik heb alleen beweerd dat die kinderen in de hemel zijn, maar dat het natuurlijk wel erg is voor de ouders.
En de rest was ironie.
Overigens is spotten met harriechristus heel wat erger.
Citaat:
Ik vind de houding vd moderatie hierin krachteloos, onder het nom vrije mening. Oké vrije mening is voor mij ook heel hoog maar in de kontekst o.a Prins Friso en de bus-kinderen, zijn de opmerkingen van sommigen niet meer onder die noemer te accepteren.
|
Je bedoelt dat je van iedereen meent te moeten eisen daar heel erg sentimenteel over te doen.
Nu: er sterven dagelijks kinderen over de hele wereld, moeten we daar steeds bij gaan huilen?
Citaat:
Reden te meer voor mij nu eventueel te overwegen dit forum de rug toe te keren. Ik voel me diep gekwetst door de zwakke houding van de moderatie in de situatie, in de kontekst waarin ze hadden moeten optreden. :-(:x
|
Je voelt je alleen gekwetst in je eigendunk....doe er iets aan.
Je meent wel zelf mij te mogen kwetsen, maar ik mag geen eigen mening hebben over dat sentimentele gedoe met die kinderen?
Het is erg voor de ouders, maar voor de rest behoeft de wereld er echt niet van op zijn kop te staan, wel voor mijn atoomtheorie.
|