Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Harry Christus (https://forum.politics.be/showthread.php?t=169021)

groene flamingant 21 maart 2012 14:44

Harry Christus

Harry Christus loopt hier voortdurend te verkondigen dat hij de Messias is.

Wel Harry, vertel nu eens wat die indrukwekkende goddelijke ervaring was die jou nu al zoveel jaren overtuigd maakt dat jij de Messias bent.

giserke 21 maart 2012 14:47

Waarom ga jij ervan uit dat wij daarin geïnteresseerd zijn?

koppijn 21 maart 2012 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant (Bericht 6040113)

Wel Harry, vertel nu eens wat die indrukwekkende goddelijke ervaring was die jou nu al zoveel jaren overtuigd maakt dat jij de Messias bent.

A.u.b. ik hoop dat Harry Christus=/= harriechristus, want die kerel krijgt men niet meer van U lijf. U bent verwittigd!

harriechristus 21 maart 2012 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant (Bericht 6040113)

Lees daarvoor mijn atoomtheorie als de openbaring van Gods Rijk in de microkosmos.

http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html

Scheet in een fles 21 maart 2012 15:10

groene flamingant 21 maart 2012 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6040161)
Lees daarvoor mijn atoomtheorie als de openbaring van Gods Rijk in de microkosmos.

Je theorie lijkt op je website zélf geloofwaardiger dan de flauwekul die je rondstrooit hier op het forum maar louter het hebben van een theorie maakt je nog geen Messias (dan zouden er duizenden Messiassen moeten zijn).

Waarom zouden wij moeten geloven dat juist jij met je atoomtheorie de Messias zou zijn?

groene flamingant 21 maart 2012 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6040120)
Waarom ga jij ervan uit dat wij daarin geïnteresseerd zijn?

Ik ga er niet noodzakelijk vanuit dat jij hierin geïnteresseerd zou moeten zijn.

(Had bij nader inzien deze topic wel beter bij K en K gezet.)

harriechristus 21 maart 2012 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant (Bericht 6040234)
Je theorie lijkt op je website zélf geloofwaardiger dan de flauwekul die je rondstrooit hier op het forum

voor jou te hoog gegrepen.....:-P
Citaat:

maar louter het hebben van een theorie maakt je nog geen Messias (dan zouden er duizenden Messiassen moeten zijn).

Waarom zouden wij moeten geloven dat juist jij met je atoomtheorie de Messias zou zijn?
Omdat ik met mijn atoomtheorie het bestaan van God kan bewijzen.

stropke 21 maart 2012 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6040161)

Jij zou beter eens de bijsluiter voor anti-hallucinerende pillen lezen. :x

harriechristus 21 maart 2012 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 6040326)
Jij zou beter eens de bijsluiter voor anti-hallucinerende pillen lezen. :x

Ach, ach, wat origineel: je zou zelf beter eens in je eigen stropke kunnen gaan hangen....:-D

groene flamingant 22 maart 2012 01:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 6040278)
voor jou te hoog gegrepen.....

Neen, helemaal niet te hoog gegrepen, maar jijzelf die jezelf belachelijk maakt. :roll:
Citaat:

Omdat ik met mijn atoomtheorie het bestaan van God kan bewijzen.
Daar heb ik geen atoomtheorie voor nodig.

stropke 22 maart 2012 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koppijn (Bericht 6040126)
A.u.b. ik hoop dat Harry Christus=/= harriechristus, want die kerel krijgt men niet meer van U lijf. U bent verwittigd!

Harrie is net zo min de Messias als mijn bottines.
Hopelijk gaan de mods eens actie ondernemen want wat die hier uitkraamt verzint de grootste zot uit Geel nog niet. Los vd schimpende opmerkingen aan de slachtoffers vd busramp waar gelukkig tenminste eindelijk eens een "knip" op kwam.
Ik vind de houding vd moderatie hierin krachteloos, onder het nom vrije mening. Oké vrije mening is voor mij ook heel hoog maar in de kontekst o.a Prins Friso en de bus-kinderen, zijn de opmerkingen van sommigen niet meer onder die noemer te accepteren.
Reden te meer voor mij nu eventueel te overwegen dit forum de rug toe te keren. Ik voel me diep gekwetst door de zwakke houding van de moderatie in de situatie, in de kontekst waarin ze hadden moeten optreden. :-(:x

vlijmscherp 22 maart 2012 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 6041391)
Hopelijk gaan de mods eens actie ondernemen want wat die hier uitkraamt verzint de grootste zot uit Geel nog niet. Los vd schimpende opmerkingen aan de slachtoffers vd busramp waar gelukkig tenminste eindelijk eens een "knip" op kwam.
Ik vind de houding vd moderatie hierin krachteloos, onder het nom vrije mening. Oké vrije mening is voor mij ook heel hoog maar in de kontekst o.a Prins Friso en de bus-kinderen, zijn de opmerkingen van sommigen niet meer onder die noemer te accepteren.
Reden te meer voor mij nu eventueel te overwegen dit forum de rug toe te keren. Ik voel me diep gekwetst door de zwakke houding van de moderatie in de situatie, in de kontekst waarin ze hadden moeten optreden. :-(:x

allé, de ene klaagt dat de moderatie te streng is, de andere omdat ze niet streng genoeg zijn. die mods kunnen dus echt niets goed doen hier hé.

harriechristus 22 maart 2012 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant (Bericht 6040950)
Neen, helemaal niet te hoog gegrepen, maar jijzelf die jezelf belachelijk maakt. :roll:

dan zal je toch met iets inhoudelijks moeten komen, maar dat kan je blijkbaar niet.
Citaat:

Daar heb ik geen atoomtheorie voor nodig.
Ook dat is voor jou te hoog gegrepen, dus kom maar af met zoiets als een Spaghettimonster.
Leuk voor het domme volk....:-D

harriechristus 22 maart 2012 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 6041391)

ten eerste is dit heel erg dom opgemerkt en ten tweede ook kwetsend.
Citaat:

Hopelijk gaan de mods eens actie ondernemen want wat die hier uitkraamt verzint de grootste zot uit Geel nog niet.
die zot ben je toch zelf: onze politieagent die meent de orde te moeten bewaren.
Citaat:

Los vd schimpende opmerkingen aan de slachtoffers vd busramp waar gelukkig tenminste eindelijk eens een "knip" op kwam.
Ik heb op niemand geschimpt.
Ik heb alleen beweerd dat die kinderen in de hemel zijn, maar dat het natuurlijk wel erg is voor de ouders.
En de rest was ironie.

Overigens is spotten met harriechristus heel wat erger.
Citaat:

Je bedoelt dat je van iedereen meent te moeten eisen daar heel erg sentimenteel over te doen.
Nu: er sterven dagelijks kinderen over de hele wereld, moeten we daar steeds bij gaan huilen?
Citaat:

Je voelt je alleen gekwetst in je eigendunk....doe er iets aan.

Je meent wel zelf mij te mogen kwetsen, maar ik mag geen eigen mening hebben over dat sentimentele gedoe met die kinderen?
Het is erg voor de ouders, maar voor de rest behoeft de wereld er echt niet van op zijn kop te staan, wel voor mijn atoomtheorie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be