![]() |
Voorbereiding op de val van de Republiek: 'een Anonymous' worden?
:arrow: Wil u een Anonymous worden? Zie enquête.
Anonymous hoeft niet persé te betekenen dat u aan het hacken slaat.De enquête is anoniem (bent u daar zeker van ?) De val van de Republiek is codetaal om een niet nader bepaalde gebeurtenis te omschrijven. |
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me stilletjes aan nodig zelfs. |
Citaat:
Anonymous is een term die gebruikt wordt in twee betekenissen:Anonymous |
Eli Pariser: Beware online "filter bubbles" |
Introducing CollusionFirefox komt met een applicatie waarmee u kunt ontdekken wie uw surfgedrag traceert. Enkele voorbeelden van sites die tracking cookies plaatsen:
|
Ik heb wel eens zo'n potje anonymous meegebracht van delhaize. Van de drie smaken was die met curry het best.
|
Citaat:
|
Anonymous betekent niets meer of minder als anoniem posten wat je wil zonder censuur of vervolging. Heeft geen zier te maken met politiek. De anti-kapitalistische-99% is slechts een splintergroep van anonymous.
Voor voorbeelden, zie 4chan. |
Citaat:
Citaat:
Het is niet zo simpel uit te leggen. |
Eigenlijk vereist het (volgens mij) een heel grondige voorkennis van een aantal zaken om het goed te kunnen uitleggen. Dat is ingewikkeld, misschien te ingewikkeld.
|
Citaat:
|
Unconfirmed: "Anonymous" to Try to Shut Down Entire Internet on Saturday In order to shut the Internet down, one thing is to be done. |
Anonymous is ontstaan op 4chan, en heeft als zodanig al een forum.
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk zou jij van dit forum moeten gebannen worden. Ik ben reeds oud en sta dichter bij WO2 dan jij. Ik heb me evenwel nooit kunnen voorstellen dat het antisemitisme nog steed zo springlevend is. Mensen zoals jij stellen me niet gerust. |
Citaat:
|
nvm
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be